2010年4月10日星期六

出發前嚴重不安症

對於土耳其.......老實講........真的沒有什麼認識.......
身邊又無朋友自由行去過依個神秘的國度.......
我只知佢大概私地理位置........有棉堡, 有奇石區......that s all.....
其實話唔驚......一定係騙人的......
每一個朋友聽見我自由行去土耳其......都呆一呆.......
危險嗎? 我只知土耳其鄰近伊朗......伊拉克.....鈙利亞.....
會有恐怖分子嗎? 我諗我無咁好彩的.......

有同事叫我睇<<荒心假期>>.....一個女仔係土耳其被人賣去火坑的故事......=.="
有同事叫老細請定兩個人......又收定人情基金......話用黎做帛金.....=.="
有同事話要望多我兩眼......話唔知仲有無機會見.......=.="
有同事話要幫我影一張相.......用黎做車頭相.......=.="

聽完好不安........加上只plan 左一半的旅程.......不安不安不安......
我患左"出發前嚴重不安症"......
同我去過旅行我朋友都知道.....我一向鐘意plan 好晒所有野先去.......
但今次有太多未知之數........算係對自己的一個考驗ma......
唯有睇多d書.......吞左本lonely planet......可以prepare 的......都做左......
我要催眠自己...土耳其好安全.....土耳其好安全.....我小心d應該ok ga......
我會平安返黎ga.....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!