2010年4月9日星期五

她約我去土耳其

點解要去土耳其?

其實係去年年尾......正當我煩惱緊無人同我去旅行之際......
我的救星出現la......依個"她"係我的同事dada.......係我的senior......
我依個super junior可以同semi senior一齊放大假.....一拍即合.........
一月開始.....就煩惱去邊la......14日.......唔長唔短.......可以去邊?
我最想去的地方有兩個.....土耳其+埃及......
初初係有諗過跟團的......
但自由行.......我深信體驗更多.......最後決定自由行......
比起埃及......土耳其自由行.......應該安全d ma......
所以最後就去土耳其.......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!