2013年7月11日星期四

我不是賣命的!

自從那恐怖的恐嚇事件之後...........
過去一星期我的心情都是處於谷底的...........
睡得不好..........吃得不好........

被人恐嚇.........心情已不怎麼好.............
情緒或多或少受到一定的影響...........
出來社會工作都好幾年了...........
被人問候........都不是第一次了...........
但被人恐嚇..........我相信不是人人有這樣的經驗吧.............

上司沒有半句問候的說話...........
更出色的是............不停的逼迫我............
不停的逼迫我............寫statement.........上報AIRS............
AIRS 全寫是Advanced Incident Reporting System..........
是醫院管理局一個上報系統..........
AIRS 有咩用? 我都好想知...........
我只知有事的時候報AIRS 一定唔會保護到我............
咁急咩呢?

報AIRS 都唔緊要..........
但唔該唔好要我一改二改三改........足足改左7次都未搞掂!
搞左成個星期都未搞掂.........不停改不停改.........
每改一次...........我又諗起依段回憶一次............足足蹂躪了我7次..........
最後.........自己搞唔掂............又叫我上報最初的版本............
睇左7次都有問題............要不有語言障礙..........要不眼睛有問題............
救命! 救命! 救命!

明知我對這個patient 已經有陰影............
仍然逼我遲d上門去..........這樣出色的上司到那兒找?

不要跟我說..........
甚麼做得CNS 預左上門會遇到危險...........
我做姑娘.........打工ja wor........我唔預自己要身陷險境wor............
我簽contract 的時候無依條條文..........
我唔係簽生死狀返工..........我唔係賣命ga wor!!!!!

明明我是受害者............
我唔明..........
事後的一切一切...........都像是懲罰我似的.............
果然.............這個世界是沒有天理的...............

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!