2011年10月23日星期日

渣打馬拉松2012‧比賽前哨戰

報名報到人都癲!
10月頭........知道2012年的渣打馬拉松開始接受報名..........
依個運動界的盛事.........一定要參加la..........
根據往年的經驗.........雖然每年都會增加名額.........
但因為太多人踴躍參與........好快就full 的了........
所以........今年一知道接受報名.......就即刻上網apply 了........

問題出現了..........
我一apply.........輸入晒所有野.........
結果就跳左去依個page.........SESSION TIMEOUT.......
我都唔知自己係咪真係成功 apply 左.......=.="...........
但寫著......
"Plx DO NOT repeat the application through either online registration or by post"
我再check registration status.........又完全無我registration 的紀錄.........
咁我就打電話去主辨機構......想問一問.........
xyz.........點知........由朝早打到夜晚就打唔通........=.="........Picture

我打了一整天電話都無人聽........我又再試下apply........
個系統又俾我apply.........可能之前o個次真係未成功apply 到..........
又再一次輸入晒所有野.........比上次順利之際...........
點知.........跳左去依個page.........SERVER ERROR.........*O*.........
xyz.........今次我都唔知係咪成功左..........=.=".......
我又check registration status.........又無我registration 的紀錄.........=.="........
Picture

我唔服氣.............又再試apply 多次.........
今次成個過程都smooth 好多.........好似非常順利...........
點知........跳左去依個page.........
"your registration is being processed & will be completed in 10 working days"
xyz........第3次la.........仲未成功........又要等10日先有結果........心灰意冷.......=.="..........
Picture

10日...........如是者..........過去了...........
仍然唔知成功與否...........=.=".........
今日.........我終於收到confirmation email.............
"thank you for your support & see u on race day! "
最後.......終於.........成功register.........=.=".........
Picture

年年報渣打馬拉松..........就聽到身邊朋友話報名有問題........
xyz...........今年終於輪到我la..........報左3次先成功........=.=".........
其實報名遇到咁多問題.......主辨機構&參賽者都有責任........
主辨機構應該檢討一下registration system.........
增加名額的同時.........應該檢討一下個系統的承受能力........
個server 根本承受唔到咁多人同一時間報名.........>.<"........
另外..........每年都有好多人報名參賽.........但最後又唔出現..........
浪費左d名額.........依d行為真係好自私......令真正有意參賽的人都無法參賽.......
如是者.......大家為左得到參賽資格........就一窩蜂的報名參賽.........惡性循環.......
真正比賽前............大家已經在競逐了..........好一場比賽前哨戰.........>.<"........

成功報了名..........我又係時候開始跑番步la!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!