2011年10月9日星期日

粉紅婆婆

粉紅婆婆........一個60餘歲的婆婆.......
可能被惡疾纏身.........樣子比真實年齡老得多.......
佢有胰臟癌.........有malignant ascites........terminal stage........
家人的意願係CPRNI......即使佢arrest.......我地都唔會進行active resuscitation.........

今天.........如常的一個N shift...........
一返工..........就走入去望一望佢...........
佢依幾天的情況每況愈下.......已經要依靠氧氣罩呼吸.........
仍然係清醒的.......跟我說......."姑娘......又見到你la......."
瘦弱的身體不停起伏.........繼續辛苦地喘氣.........

晚上10時多......我如常的在round case......
見到粉紅婆婆的丈夫& 女兒預備離開.......佢地認為婆婆睇落好stable 所以想走.......
我就再三要求佢的女兒留下來......stay overnight 陪婆婆..........
最終........女兒不大情願的情況下......留下了..........

因為粉紅婆婆的情況不太好........儀器的嘟嘟聲響個不停.......
其實現階段.........可以做的都做了...........
到了凌晨2時多.......粉紅婆婆看來真的很辛苦的樣子......
又call 了醫生來看一看她.........加大了morphine 的dosage.....希望讓佢舒服地離開.........
藥物還沒有到她的身體.......粉紅婆婆離開了.........

粉紅婆婆的家人好快就相繼來了.......
輪流的看過婆婆...........一輪呼天搶地後.......
就輪到我去做last office 了..........即係整理屍體 & 放入屍袋的過程........
我把衣服套上她那開始冰冷的身體........衣服係婆婆生前最愛的粉紅色..........

一切都弄妥了.......預備把屍體送去殮房之際.........
粉紅婆婆的丈夫.......一個滿頭白髮的老伯伯...........
突然緊緊的握著我的手.......一邊嗚咽...........一邊說..........
"姑娘.........之前醫生話佢無咁快走.......你真係好有經驗.......知道佢快要離開........."
"多謝你再三要求我地留低..........讓我老婆走時有家人陪著........唔駛弧伶伶上路........"
"麻煩左你成晚.......真係唔好意思..........."

想不到.......
其實我沒有做過甚麼偉大的事情.........只不過如平日般工作........
我唔否認.......我成晚係不斷走入去睇佢........
但是........其實可以做的..........一早都做了........
我只可以安撫一下佢........看看佢的情況有無再差.........
安撫一下佢的女兒.........依個晚上.......佢比任何人都要痛苦..........
最重要係..........我好junior..........經驗真的唔多.......=.=".........
伯伯咁樣講...........我真的有點兒難為情........>.<".........

就係咁........病人唔多的情況下.........
我成晚不停來回nursing station & 遙遠的尾房.........
放工時.........我雙腳累得要命.........=.=".........

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!