2012年4月17日星期二

失而復得的雨傘

今天..........返A shift.........
一出門口.............外面黑黑的........下著雨..........撑著傘子急步走............
如常的趕上第一班次的巴士.........如常的放下傘子倒頭大睡.............
如常的睡至半醒急急腳下車.........如常的急步走向醫院.........

當一切都習以為常的時候..............突然想起............我的雨傘呢?
xyz...........我心裡只有睡覺...........遺留了它ah!!!!!
omg.........我很喜歡依把雨傘的..........已為我遮風擋雨2年多了..........
雖然樣子極度普通.........但超實淨的........
再者.........我在日本買的...........想再買一把新的...........都有點兒難度呢...........=.="........

弄丟了心愛的雨傘.........傷心...........
今天下大雨............卻沒有雨傘............更傷心...........
心裡極度沮喪之際..........突然靈機一觸................
我打左去城巴失物認領熱線...........職員叫我留低電話...........搵到會覆我............
我心諗........搵到的機會應該很渺茫...........不過曾經爭取過..........死而無撼........T.T.......

食早餐時.........城巴職員覆我..............真的撿到那雨傘ah!!!! 超好彩!!
如是者.......放工後.........我就依著職員的指示......
到"杏花村地鐵站斜對面.......好多巴士聚集的地方......."去尋找城巴車廠內的失物認領處.....
xyz.........一出地鐵站............超陌生...........
不用怕.............路在口邊............但人影都唔多隻.......想問都問不了........=.=".........
不用怕.............我有本世紀最偉大發明---GPS...........^3^...........
依著GPS 的引領..........大概知道車廠的位置.........
治路見到的都是XX化工...........XX貨倉.............XX工廠.........
o? 原來我在工廠區呢.............=.="............

GPS 顯示的位置...........是城巴車廠...........但眼前的卻是新巴車廠...........*O*......
我記得之前上網check 巴士路線..............城巴&新巴好似係同一間公司..........
所以...........我就走了去新巴車廠的reception去.........
職員話城巴&新巴失物認領處都係依度..............
佢check 完一大輪之後.........就話我的雨傘在城巴車廠那邊...........
如是者............我又依著指示去尋找城巴車廠...........
"出去轉右.......過車廠...........過馬路..........再向前行..........."
我其實唔係好明職員的"指引"..........佢操半鹹淡廣東話.........我只聽到30%........=.=".....

正當我極度迷茫之際............我的救星出現了......
一個城巴職員出現在我眼前........一個~35歲的男子.........身上掛著一個職員證...........
佢話佢得閒............可以帶我去城巴車廠.............
佢帶我穿過車廠.........wow! 第一次呢! 車廠內泊滿巴士............又幾得意.......
再走過2條大街...........再過馬路...........才見到那豪不起眼的城巴車廠......*O*........
如果我自己尋找.........加上職員之前的"明確指示"...........無可能會搵到lor........=.=".....
沿途依個救星介紹下城巴&新巴的關係............又講下附近有咩野食..............
仲教我下次遺失東西要注意的事項............要緊記巴士車身的右上角編號........
但我心想...........我完全唔想有下一次............=.="..........
之後.........到了失物認領處.............登記資料後............取過雨傘就可以走了...........

今天.........我覺得自己很幸運.........原來幸運之神仍然與我同在...........
這把失而復得的雨傘..........我今後會好好保管..........不會再讓你離我而去了........
感激巴士公司職員的幫忙.............感激司機叔叔..........
想不到真的會找到失物呢.............^3^...........

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!