2012年4月28日星期六

猫鬧鐘

作為一個打工仔........一個禮拜要返6日工........
再加上工作係shift base 的關係.........
長期過著睡眠不足的生活..........
遇上放假的日子..........如果沒有約會..........
我係一定唔會set 鬧鐘........放肆的讓自己一直睡下去...........
可惜..........人生好多野都係事與願違.............

今天..........正當我好夢正甜........沉醉在夢中世界之際.......
聽到響亮的"喵喵喵!"...........
在半睡半醒之間............又再次睡著了............
隔了一會...........又聽到響亮的"喵喵喵!"...........
一張開眼睛..........看看外面...........天很光........xyz.......難道我又睡過了時間?
看看鬧鐘........xyz..........0700!
冷靜下來想一想............今天放假.........根本唔需要咁早起身........*O*........
接著又是一連串的"喵喵喵!".........."喵喵喵!"..........."喵喵喵!"..........
xyz........肥袓的好事............!!!

平日姐姐上班要0700起床.........皇帝猫習慣了這個時候喵醒她..........
姐姐去了camp...........皇帝猫就轉移目標叫醒我............*O*............
如果我今日要返早.......皇帝猫叫醒我唔係一個問題.........
但我今日放假.........做咩咁早叫醒我!?
鳴鳴鳴........眼淚在心裡流...........想休息一下都唔得........=.="...........
roar! roar! roar! %$#@&#!!!!

我打開房門........正想責罵皇帝猫..........
牠又擺出一副超可愛的模樣..........圍著我團團轉........要我呵牠........
我輸了..........咁可愛.........冰山都融化.........lum死我了...........=.="........
教我如何不愛他!? 我仲點捨得鬧佢!?

如是者..........被吵醒了...........想再次入睡卻失敗了...........=.="........
肥袓 吵醒我後...........又走番上sofa 睡覺.............
牠當然睡到..........但難為可憐的主人..........
真係好"多謝" 肥袓"每天張開眼睛第一件事就是想我"............*O*.......
Picture

生得可愛.........果然是有著數.........
可惜...........這些著數從來都無屬於過我...........
我都係腳踏實地做人吧.........=.=".....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!