2010年12月18日星期六

海棉寶寶之海棉音波功

可唔可以快d過左Night shift 的10個鐘?

今晚.....只有~10度......凍得要死......
偏偏今晚要on Night shift........真係令人好傷心.....
為左今晚.....我專登係著多左一件保暖底衫.....希望今晚唔會凍死我la.....
冰冷的漫漫長夜.........陪著我的係........海棉寶寶.....>.<........
冰冷 + 海棉寶寶.......依個組合......可唔可以快d過左Night shift 的10個鐘?


精華1: 人在江湖, 身不由己
一返工.....海棉寶寶已經滔滔不絕咁同HCA吹水.......
我round 完牌子.......就企左係station 附近開針.....
佢地吹左一陣.....講緊海棉寶寶的陳年CNS (社康姑娘) 往事.....
海棉寶寶...."我以前去過一間屋....係淺水灣幾千尺豪宅.....有花園....有洋狗....."
我...."哦? 你以前做香港仔center ga?"
海棉寶寶...."係ah.....你都去過ah?"
我...."我以前出placement 係去香港仔center....o個陣去d 豪宅真係好似睇緊更上一層樓咁..."
海棉寶寶...."你o個d 見唔見到海ga?"
我...."見到ga.....背山面海.....隻狗仲大過我......要搭的士先去到......"
海棉寶寶...."你搭的士ja? 我去o個d...一定有錢過你o個d...人地有司機開BENZ 黎車我ga...."
我...."........" (我心諗.....咁都可以踩下我.....真係甘拜下風.....!!!)
海棉寶寶...."我每次去幫阿婆洗傷口....個司機一定拎定茶同點心招呼我....." (佢超自豪.....)
我...."......."(我心諗.....你去做野定食野ah!?)
海棉寶寶...."其實做CNS都幾好.....朝9晚5....又唔駛理d同事......又唔駛對住senior....."
我...."你講到CNS 咁好.....點解你唔做落去ge?"
海棉寶寶...."ai......人在江湖....身不由己....." (完全唔知佢想表達d咩.....+_+)

 
精華2: 人民解放醫院我check 緊blood result 時.....
海棉寶寶...."依間醫院係人民解放醫院.....ah may, 你知唔知咩係人民解放醫院?"
我...."um.....係咪協和醫院o個d ah?" (我咁問.....因為佢平日成日提住北京協和醫院....)
海棉寶寶...."唔係.....你估唔到lei?"
我...."等我諗下先.....係咪歇後語?" (我咁問.....因為佢好鐘意show off 佢的中文水平....)
海棉寶寶...."er.....算係歇後語....."
我....".......解放.....係咪同共產黨有關ah?"
海棉寶寶...."唔係.....估唔到lei?" (佢勁開心咁奸笑.....=.=")
我...."......我讀書少唔識.....你開估la....."
海棉寶寶...."等我話俾你知la....人民解放醫院最多咩人ah? 大陸人ah ma...依度收咁多大陸人!"
                "依度咁多大陸人.....仲唔係人民解放醫院?"
我...."........" (我想講.....依句根本唔係歇後語.......=.=")
海棉寶寶...."大陸人最無品.....無禮貌.....無學識.....落黎等香港人養! 150個單程證害死人!"
                "你睇郎郎, 郭晶晶, 李寧o個d 大陸人湧晒落黎香港....."
我...."人家專才黎ga....."
海棉寶寶...."專才? 佢地黎香港攞著數ja........"
                "你知唔知點解依家d樓咁貴? 佢地拎d黑錢黎買樓ga!抄到d樓咁貴...."
                "你細路女一定唔知la"
我...."........." (係佢心中....唔理你有無做過壊事.....總之大陸人就係極醜惡的......)

精華3: 黑社會
凌晨的2點幾.....我同學生琪琪食緊night food.....
吸收日月精華維生的海棉寶寶......竟然搬左d 牌子出station 寫.....睇黎佢真係好想講野....=.="
海棉寶寶...."ah may, 你知唔知琪琪話要加入黑社會?"
我...."o下?" (其實我成晚間唔中就聽到佢同琪琪講黑社會.... 聽左黑社會依個term>10次.....)
學生琪琪...."唔係ah.....上次海棉寶寶唔知講咩....我講笑話入黑社會就唔會俾人蝦ja ma...."
海棉寶寶...."你知唔知自認入三合會有罪ga?"
學生琪琪...."我講笑ja...."
海棉寶寶...."講笑? 唔係樣樣野都可以講笑...." (咁佢又成日講無聊無內涵笑話....?)
我...."算la....海棉寶寶.....你唔好再話琪琪la....佢都係講笑je....放過佢la....."
海棉寶寶...."你話佢依d 係咩鬼大學生? 讀死書!" (佢一向都好鐘意用d 極難聽的說話黎鬧人....)
我...."我地邊似你學問咁高...." (文化水平我未必比得上你...但對人基本的尊重我仲識.....)
海棉寶寶...."我地依度無bad society....只有bread society....." (奸笑咁講.....)
我...."......bread society?" (唔知佢up 咩....>.<)
海棉寶寶...."bread ah!....." (雙手指住個breast.....)
我...."哦....breast society..." (我地病房有好多breast case....佢覺得好搞笑....)
海棉寶寶...."hahaha..." (佢瘋狂咁大笑...笑到彎晒腰....我有刻真係擔心佢會SOB 要落AED...)我...."......." (字都讀錯....仲成日以自己係英聯邦殖民地土生土長自豪!!!!)
一陣floor sister問起....我一定會如實咁講.....海棉寶寶自己搞完爛gag....笑到SOB....!!!!!!

精華4: 正常?已經係凌晨的5點幾.......我已經被海棉音波功折磨左7個幾鐘la.....
海棉寶寶...."ah may, 我發現你同d小花比.....大個女左....."
我...."係咩....."
海棉寶寶...."你做得耐左.....開始明白事理....." (明顯地佢認為我之前唔明事理....!!!)
我...."哦......係咩........."
海棉寶寶...."你知依度d人幾唔正常ga la?"
我....".........." (唔想應佢.....佢活係自己的世界中.....)
海棉寶寶...."依家同你傾計.......好彩有你明白我....."
我....".........."(原來佢認為我唔多應佢=明白佢.......*O*)
海棉寶寶...."以前覺得你唔正常......依家發現你正常左dd..." (依d咩說話!? 咁無禮貌!)
我....".........." (我忍! 最"正常"一定係海棉寶寶!)


今晚的精華.....實在太多......依個晚上真的累死la......HELP!
如果要全部打晒出黎.....我今晚唔駛訓......所以我作出左取捨.........



沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!