2010年12月18日星期六

決戰自虐狂

HELP!!!

自虐狂......一個廿幾歲的女子......
最近入左我工作的病房......
psy 醫生睇過佢.....話佢會做d factitious behaviour.......
有機會會去搞其他patient.....or 做d self harm 的行為.....
總之就會意圖draw medical attention la.....
因為某d 原因.....佢自己唔能夠小便......要靠插尿喉放尿.......

佢入左黎2個禮拜......簡直係一個惡夢......>.<......
唔知咩原因......唔排除係人為做成....佢條尿喉成日都塞.....有時一日塞幾次.....>.<...
塞左就要插過......而佢比較特別.......條尿喉要醫生插ge......
總之......每一更的team nurse 都會為佢條尿喉而煩惱.......

今晚返night shift.......真係好彩......我又係佢的team nurse......=.=".....
一返工.....佢條尿喉leakage......天ah.....又要再插過......!!!
但因為醫生有急野做....轉頭先黎插.....
我...."狂人.....一陣醫生會黎幫你擺返條尿喉......你合作d ah....."
狂人...."佢未黎.....我想出去行個圈....."
我...."依家夜la......唔好出去la....."
狂人...."咦......唔制ah....我要出去ah......" (好似細路仔扭計咁....係度dum地...)
我...."唔好la......你悶.....去電視房睇電視la.....唔好出去la....."
最後我都無俾佢出去.....夜媽媽出去唔見左佢就大穫.....佢就走左去睇電視......

隔左一會....我入去電視房睇下佢.......
佢好平靜咁訓著左.....仲流口水tim.....+_+.....
我...."狂人.....唔好係度訓la.....我地返床la.....醫生黎緊la......"
狂人...."我唔返床ah....."
我...."依度凍ah.....乖la......返床la....."
佢係度扭扭擰擰.......唔肯返床......(我最憎牛高馬大的人向我撒嬌!!!!)
最後我就一手拎住佢的枕頭被舖.......一手挽住佢隻手.....
行緊返床......行左1/3.....佢突然成個人捱落黎.......
xyz.....佢重我10幾kg.....成個人壓落黎......真係重死我la.....
幸好......我的臂彎強而有力......馬步都夠穩.......趺趺撞撞咁終於返到埋床.......

依個時候......醫生黎左......
我...."喂.....插尿喉la....."
狂人...."咦.....我唔插ah.....你地走ah.....聽朝先插la......"
我...."你有好多尿......你又痾唔到.....唔插唔得ah....."
狂人...."你地由得我個肚被尿谷爆la....."
我...."唔得.....合作d la...." (我地開始幫佢除褲.....擺pose.....)
狂人...."我唔要ah......" (發狂咁踢我地......*O*)
醫生...."你合作d la.....你咁樣我地插唔到ga......."
狂人...."我唔要ah.....我咬你地ga...." (我真係有d驚佢咬我....佢個口好接近我....避唔到.....)
我...."你唔好掂醫生對手ah.....一陣細菌感染就會發炎ga la....." (尿喉要係無菌的情況下插....)
狂人...."我唔mind.....成日都尿道炎ga la....發炎仲好ah..." (好變態.....*O*)
狂人不斷的反抗.......不斷夾實大脾.....不斷踢我.......不斷推開醫生隻手......
我 + 學生琪琪 + HCA都唔夠力按住佢........醫生完全插唔到.....=.=".....
之後.....我索性爬上床.....用對腳按住佢對腳.....再帶sterile glove 拉開陰唇......
終於可以開始插la......試左幾次都唔中.....omg.....
依一刻.....成身留晒汗......用腳用力壓住佢依個Pose....我的腰, 大脾都好累......>.<".....
突然......救命ah! 好痛ah!.......狂人用指甲抓我ah......死抓住我唔放ah......T.T......
變態ga.....抓到我有好幾個深深的指甲印......仲要甩皮......
嗚嗚嗚....被patient 攻擊係無仇報ga......我都有阿媽生ga....>.<....
最後......合4人之力.....終於插中la......狂人亦終於肯放手la.....

插完尿喉.......我的日子亦不好過.....
明明一個可以食野的人.....廿幾個鐘死都唔肯飲水.......唔夠尿都搞左我成晚......=.=".....
可能頭先用得太多力......成晚都覺得好疲累.......大脾又酸酸痛痛的.......
雙手只係甩皮無流血......算係不幸中之大幸ma......^v^.....
我真係好想知佢咩構造......明明大家都係女人.....點解佢咁恐武有力 ge!?
如果下次再要為佢插尿喉......我唔會猶豫......一定call security.....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!