2011年3月12日星期六

I am back!

我終於返黎la.....
平安landing 的一刻......真係超感動lei......

依個8日的北越之旅.......一切一切都係倉卒的.......
一而再的更改......出發前的3個禮拜先落實去北越.....
對依個國度沒有多大的認識.....未去過.....就試試ma.....
因為有好多突如其來的事情出現.......搞到我根本沒有時間去plan 依個旅程.....
倉卒的決定.......倉卒的plan.......倉卒的去.....倉卒的返黎..........
倉卒的......又係另一種體驗.......

依次旅程有好多意料不到的事發生.....
已經變成回憶的一部份......好想一一的記下.........
唔想半途而廢.......待我完成土耳其遊記......我會寫下來的.......
haha.....不過......唔知係幾時的事la.......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!