2011年3月28日星期一

長洲‧尋櫻

今天........我祈求的超級好天氣真的出現了!!!!!!
好開心lei......只有1/10的機會.........我可以跟太陽玩遊戲........
這個機會終於來臨了.........即興的去了長洲.......^3^.......
晴天公仔係真的有用ga!
Picture

先去中環5號碼頭.......搭船去長洲........快船船程~25mins.......
xyz......隻船好拋........暈船浪......好痛苦........=.=".......
可能船公司都預左有人會唔舒服......每個座位都有嘔吐袋乙個.....
幸好....我只是覺得好想嘔......但嘔吐袋沒有派上用場~~~~
Picture

長洲......好幾年無入去la......
藍藍的天空.......白白的浮雲........溫暖的陽光......真的是美好的一天!!!!
閒日的長洲......大街小巷都充滿一分悠閒......
Picture
PicturePicture
PicturePicture
Picture
Picture
PicturePicturePicture
Picture
Picture
PicturePicture

海邊.......聽著海浪拍打的聲音.........看著一片又一片的拍打岩石的白浪.....
真的很舒服.......所有煩惱都拋開了......
或者我需要的.......就是這樣的散一散心ma......
PicturePicture
PicturePicture
PicturePicture

藍天白雲下.....一切一切都是美好的.......
陽光照射下......花花草草都格外美麗.......
Picture
PicturePicture
Picture
今次的主題係長洲‧尋櫻之旅......
haha.....唔係講笑.......我只影到這樣的一張櫻花......
櫻花極度疏落.......所以我放棄了~
Picture

黃昏了......又係時候返歸了.......
Picture

今日的長洲‧尋櫻之旅......
變了月巴‧地獄之旅.......吃了很多很多.......
haha......hea hea 的一天......開心的.....寫意的.......
多謝我親愛的古古........即興的陪了我一整天~ ^3^~~~
Picture

***溫馨小提示***
其實長洲櫻花的數目唔多.......不要抱太大的期望......
櫻花都集中係關公忠義亭旁.......
而且.......花期已過........櫻花都處於凋謝中的狀態.....
有意來長洲尋櫻的朋友.....明年請早吧!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!