2011年9月30日星期五

馬豆糕

今日........一起身..........望一望外面.........
橫風橫雨........原來掛緊8號風球lei.........
訓唔番........又唔可以出街........要搵d野做......
就決定整我最拿手的甜點---馬豆糕........

材料:
馬豆 x 100g
花奶 x 160ml
砂糖 x 200g
椰汁 x 1大罐 (~400ml)
鷹粟粉 x 160g
水 x 800ml

Steps:
1. 用中火將馬豆煲熟...........
2. 將椰汁 & 花奶倒入鷹粟粉.......再攪勻.......
3. 將糖倒入水.......再用中火煮滾.........
4. 慢慢倒入已開匀的鷹粟粉..........不停地攪拌直至煮滾..........
5. 將馬豆加入.........再攪勻.........
6. 倒入一個已用冰水搪過的容器.........
7. 放入雪櫃.........雪凍~3小時就完成...... 
Picture
好香濃的椰汁味.........好滑好好味........
我唔鐘意食豆的.........都食唔停口.........^3^.......
Picture

上列的材料...........已經可以整好幾盤馬豆糕.........一家六口o岩o岩好.......
馬豆糕又便宜又易整........連我依d 無咩入廚經驗的人都成功...........
基本上我整左咁多次............除左有次落錯左鹽之外..........都無咩點失敗過.........
未整過的朋友仔..........快d試下la..........
不過椰汁都幾高calories ga.........唔好食太多ya........^3^......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!