2011年9月26日星期一

香港歷史博物館‧香港故事

之前收到一張leaflet.......
知道香港歷史博物館有一個專題展覽........好有興趣......
所以.......今日......就去了香港歷史博物館.........


香港歷史博物館位於香港九龍尖沙咀漆咸道南100號.........
即係理工大學的正對面..........交通非常方便lei.........
搭車去紅磡火車站.....再穿過理工大學.......就找到了......


香港歷史博物館.......總樓面面積17,500平方米........有三層樓......
有常設展覽廳"香港故事".........共分為8個展區........
展覽從四億年前的泥盆紀開始.........以 1997年香港回歸作結.......
Picture
原始人 & 老虎出沒注意!
PicturePicture
虎門銷煙......
PicturePicture
香港的風俗.........
PicturePicturePicturePicturePicture
Picture
PicturePicturePicture
PicturePicture

糧油雜貨店.......
PicturePicturePicture
服裝店.........
Picture
Picture
雜貨士多..........
PicturePicturePicture
郵箱...........
Picture
典當行 & 電車...........
PicturePicture
理髮店............
PicturePicture
60, 70年代的家居.........
PicturePicture

參觀之前..........我對香港歷史博物館無咩expectation.........
想不到..........原來咁大咁多野睇.........而且好有教育意義......
我行了3個鐘.........都係走馬看花咁睇.........好多野都無時間停下來慢慢研究.......
我閒日黎依度參觀...........估唔到都有唔少遊人...........*O*......
依度確實有一定的吸引力lei..........


我最鐘意介紹60,70 年代的展區.......
小時候......爸爸經常訴說老香港的一切.........
對我而言........依度根本就係一個香港故事館...........
見證了老一輩對於香港發展的努力付出..........
依份人情味.........才是最令人留戀的..............
對我地依一代有點點的陌生.........對老一代卻是一個緬懷過去的好地方......
爸媽應該會好有興趣ma.........我好想帶爸媽來一次lei...........


喜歡參觀museum 的朋友仔.......
香港歷史博物館絕對唔會令你感到失望..........
依度係一個讓你重溫香港的歷史.......重拾昔日回憶的好地方.......
highly recommended!


溫馨小提示:
館內的冷氣超強勁.......外面的天氣又幾熱.........
溫差都幾大.........記住帶外套ya...........

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!