2011年9月20日星期二

羅屋民俗館‧客家文化

今天.......要去柴灣拎d野俾朋友..............
想起了之前在柴灣地鐵站見過的告示牌......
就順道去了位於柴灣的羅屋民俗館.......

羅屋民俗館位於香港柴灣吉勝街14號...........
搭MTR 去柴灣........再行5mins 就到了........

羅屋民俗館.......是香港歷史博物館的分館........
是一間典型的客家村屋.......已有二百多年歷史.........
羅屋原屬於一羅姓客家人所擁有.......因此得名.......
柴灣原有多條客家村落.......但隨著市區的急速發展......村落都荒廢了.....只剩下羅屋......
1989年........羅屋被列作法定古蹟..........永久保留........
Picture

羅屋民俗館.......經過修復後.........保留了村屋的原來的面貌.........
反映了客家人儉樸刻苦的生活方式........
羅屋的正門.........對稱的建築風格........
Picture
牆上的對聯.........
Picture
PicturePicture

屋頂上........舖著一塊又一塊的瓦片.........
Picture
蜈蚣......=.=".........
Picture
Picture

館內放有很多民俗藏品.........展示了客家人的日常生活擺設........
Picture
籐製的盤子.........
Picture
各式的籐蘿.......農具.........
Picture
PicturePicture
各式的農具.........PicturePicturePicture
廚房........放著燒柴的爐........
PicturePicture
Picture
米缸.......常滿!
Picture
雞公碗! 已經買唔到la.......
PicturePicture
我家都有依d 拜神用的杯子.......
Picture
杏仁餅.........
Picture
大門的門鎖......
Picture

知唔知依舊係咩黎? 係竹子的根部ya........
Picture

其實羅屋民俗館.......只有120平方米.....
依個博物館雖然好細......但都有一個職員駐守......
人流絕對唔多.......我參觀時......只有我一個人..........
每當有遊人進入參觀.......職員就會由隔鄰的休息室走出來.......
企係館內的一個角落等候.......如果只係隨意看一看........其實好快睇完........
但因為我慢慢影相.........所以都逗留了好一段時間.........
難為職員等了我這麼久lei........>.<"..............

溫馨小提示:
館內無冷氣的......而且通風唔係十分之好..........有d怪怪的氣味..........
我影相的時候......都影到滿頭大汗lei.......=.="........
我贊成有意去的朋友仔......選個天氣比較涼快的日子去吧!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!