2011年11月19日星期六

泡菜蟹柳煎餅

自從某次食過泡菜煎餅後........愛上了.........
每次去韓式餐廳食野...........都會點依個菜.........
因為自己鐘意食..........就好希望可以學懂烹調的方法........
那麼我任何時候都可以吃了..........
嘗試上網搵一揾食譜...........發現個個recipe 的份量都唔同...........
omg..........又係我發揮小宇宙..........自己調節一下的時間la...........

材料:
麵粉 x 80g
雞蛋 x 1
水 x 200ml
泡菜 x 50g
蟹柳 x 5條
Picture

Steps:
1. 先將麵粉, 雞蛋 & 水拌勻.......
2. 將泡菜 & 蟹柳剪成小塊.........
3. 再加入之前拌勻的麵粉漿內..........
4. 用慢至中火煎熟.......煎至兩面金黃色就可以吃了..........
Picture

金黃色...........樣子還可以lei..........
我唔鐘意煎餅太厚.............薄薄一片就最o岩我...........
Picture

溫馨小提示:
其實依個煎餅加入咩材料都可以.........
不過我估加入海鮮會好味dd...........


依個泡菜煎餅真係好容易整............
唔駛10mins就整好ga la.........大家都快d黎試下la........
整體上.........味道都幾好.........跟餐廳吃到的分別不大.......
不過......我覺得我今次用的泡菜有少少酸味......而且唔夠辣.........
不然就 perfect la............^3^...........

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!