2011年11月27日星期日

大東山‧我愛爛頭營

大東山......一個我一直好想去的地方.........
終於.........機會來了.........

昨天.......訓得唔係幾好.........睡了2小時就返工........
勞動了7個多小時.........放工後就即刻去大嶼山.......
跟不上大隊........跟幾個朋友仔由伯公坳出發.........摸黑上大東山.........
短短的2km.........卻上升了好幾百米.......要行上去......都不是一件輕鬆的事lei......
摸黑上山........慢慢的行........地勢愈高..........就愈大風.........
大風得像要把我吹走咁........好似打風咁.........真係好恐怖.........>.<".........
好凍好凍.........一停下來就變雪條..........係令我不停向上行的原動力..........
行了個多小時.........終於到左我地的目的地---大東山爛頭營...........^3^........

今晚就在爛頭營的5號屋內過夜了..........
行到上去......settle 一下........預備開餐了..........
外面的氣溫只有10多度...........
咁凍的天氣下.........大夥兒圍在一起打邊爐..........好熱鬧lei........
Picture

食飽飽........到附近走走............
看看天..........天上滿佈星星...........突然覺得自己跟天空的距離拉近了..........
我以為見到流星.........原來睇錯左..........係飛機..........=.=".........
希望有一天..........能夠見到真正的流星.........我有好多願望lei............
之後就去了見周公子lu............

外面太嘈吵的關係.........睡了2個多小時..........又要起床了.......
起床的時候天還沒有亮起來........正合我心意.........
太好了...........我終於成功打倒睡魔..........睇我一直夢寐以求的日出了...........
氣溫比晚上的時候更冷..........大風到無朋友.............*O*.........
PicturePicture
等待日出的來臨............大自然最美麗的顏色.......
Picture
太陽的餘暉........把雲霧都染紅了............
PicturePicturePicture
升上來了............
PicturePicture
太陽出來了..........
Picture

大地都被喚醒了..........染成一片金黃色............
PicturePicturePicturePicture
PicturePicture

天亮了..........天公造美..............天氣超棒!
終於能清楚的看到大東山的廬山真面目了.............
大東山高 869m........是香港第三高山...........
山上散佈著10多間小石屋..........俗稱"爛頭營"營地.........即係我昨晚過夜的小屋........
石屋建於~30年代..........當年洋人傳教士為避暑渡假而建...........
PicturePicturePicture
PicturePicture
陽光映照下.........漫山遍野...........是金黃色的............有一種好溫暖的感覺...........
PicturePicturePicture
美麗得非筆墨所能形容............
跟朋友仔一起看著如畫般的景色..........聊聊這...........聊聊那.........真係人生一大樂事........
如果能夠停留在依一刻.............多好lei.........
Picture
如果依個係一個夢..............請不要讓我醒過來...............
Picture

爛頭營5號小屋..........
Picture
小屋有廳.....睡房.......廚房..........可以容納~8個人...........
PicturePicture
PicturePicture
睡房有床墊........廚房有煮食用具..........
PicturePicture
Picture
陳年的味道..........
Picture

食完早餐..........就跟了大家到附近逛逛...........
沿著山路向下走............尋找大東山的仙景............
PicturePicture
大東山另一令人驚嘆的景點----天池..........
團長話依個是貯水池........亦係全港最高的泳池.........海拔~600m........
d水睇落好清澈...........不過我就唔多敢跳落去玩水la..........=.="...........
Picture

之後沿著石澗向下走........
到了另一壯觀景點---青龍壁.........
站在青龍壁上.........大地在我腳下..........好有氣勢..........
但小妹畏高又怕死........腳軟..........行出一步都步步為營........
所以我完全唔敢有太大的移動............影完幾張相..........即刻行番埋dd.........=.=".........
PicturePicturePicture

之後..........我地就行番上去爛頭營..........
吃過午餐..........執拾細軟.............係時候下山了...........
我跟隨著魔鬼教練走黃龍坑郊遊徑落山.........
成日聽人講黃龍坑郊遊徑好辛苦.........所以又稱呻吟徑...........
聞名不如見面...........全程都係連綿不斷的石階...........
梯級上落差極大.......對於我依類腳短的人...........絕對係一大苦事............*O*..........
行到我死死下.........落左一半之後...........唔好講笑...........真係feel 到對腳係度震........
係魔鬼教練的督促下.......行毅行者的感覺番晒黎..........
最後...........用了45mins.......終於走完呻吟徑落到東涌...........=.=".........
多謝魔鬼教練..........長痛不如短痛.........令我咁快下山.........^v^.........
今次係我第一次行呻吟徑...........亦會係我最後一次..........byebye.........=.=".......

今次大東山之旅........好開心lei.........
48小時內..........雖然只睡了4個多小時..........體能消耗又唔少.........
對身體來說.............真是一大挑戰............=.="..........
但辛苦過後..........看到如詩如畫的美景...........就會覺得一切一切都是值得的.............
最開心的係.........今次個天終於還我一個公道...........
終於讓我在假期遇上藍天的日子..........
天氣超好.........一滴雨都無落過..........我終於同雨水say byebye 了..........
玩得好開心.........多謝各位搞手..........^3^.........

2 則留言:

  1. 在網絡上找到你的網誌, 照片很美!不錯的攝影!

    回覆刪除
  2. thx~~~~大東山真的很吸引~~~~

    回覆刪除

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!