2011年11月25日星期五

紅玫瑰的意義

今日..........一個平靜的下午.........
我又如常的返P shift..........一如以往的忙碌........
到了探病時間.........又一如以往的擠滿了人.........嘈得要命.......

依個時候.........我坐在nursing station 忙著整出院牌子.........
突然..........一個中年男人捧著一大紮紅玫瑰..........站在station 的前面.........
欲言又止咁........好似有野想同我地講..........
通常d人黎探病...........都唔會買紅玫瑰ga ma........我覺得有d奇怪.........

我..."先生.....你黎探病ga?"
中年男人...."er.......er........er........"
同事...."先生.....你探邊個病人ah?"
中年男人...."er........我係XXX個仔........紮花我係送俾你地ga..........."
(XXX 係我o岩o岩transfer 左去老人科病房的病人........=.=".......)
我...."o下? 送俾我地? "
中年男人...."係ah..........小小心意........."
我...."先生.....你知唔知紅玫瑰的意思? 紅玫瑰唔可以隨便送ga wor!"
中年男人...."er.......無其他ga.......我只係想表揚你地照顧我媽媽的愛心.........."
我...."haha............哦..........多謝晒........."
(依個時候.........聽到的人都忍唔住笑左出黎...........XD)
Picture

中年男人走左之後.........我地做完野..........數下有幾多枝花.......
wow! total 有60 枝ga.........睇落又唔似有60枝咁多lei.......
難道60枝紅玫瑰的花語係"感謝"!?
haha......老實講........平日病人想感謝我地..........
通常都係送西餅, 朱古力, 曲奇, 生果籃.........
收紅玫瑰真係第一次..........大家都感到好驚喜........
雖然紅玫瑰好靚..........但總有凋謝的一天............
而且..........只可以擺係度欣賞..........路過的時候雀躍一下.......that s all!
我都係prefer 人家送食物........好似functional d..........
食埋落肚......就可以完全接收晒佢地的心意ma........^v^........

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!