2012年1月25日星期三

開工大吉

今日係大年初二..........
朋友們大多初四啟市...........有d 甚至初八才開工............
可憐的我剛剛才收爐...........話咁快又要開番爐lu..........

龍年的第一個工作天...........
係超寒冷的一天............只有攝氏8度.........omg..........
返左工沒有甚麼難受感覺..........但返工前就............
紅日人人出去玩.........要返工......唔想返.........
晨早起身好眼訓.........要返工......更唔想返.........
天寒地凍肚空空.........要返工......超唔想返........
當以上的情況..........全都一起出現...........係超級超級超級唔想返工!
萬分不情願下返工..........希望..........開工大吉!!!!!

新年返工.............好多病人都鐘意問一條問題.........
"姑娘........新年你都要返工ah?"
omg............醫院係一個一年365日, 一日24小時都開門的地方...........
姑娘唔返工.........邊個睇住d病人!?

新年流流........所有野都要利利是是...........
不論是病人或家屬.............見到我地............都會意圖派利是..........
"姑娘.......利利是是........利是仔黎ga ja........收左佢la............"
其實我地明白大家的心意...........可是不論金額數目多與少.............我地唔收得ga........
我地唔可以同病人有任何金錢瓜葛........利益輸送..........
我唔想被ICAC 捉去飲咖啡ya............*O*...........

有病人&家屬明白我地的難處............會用其他方式表達心意..................
把糖果放進小信封內..........一個又一個的小包包........
蠻好的.......都係一份象徵式的心意...........^3^........
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!