2012年2月5日星期日

渣打馬拉松 2012 之再戰半馬

日係一年一度的渣打馬拉松.......
今年有超過70,000人參賽.........又一次破紀錄~~~
愈來愈多人參賽............好熱鬧lei..........
比賽前的一星期...........唔知做咩...........
我的舊患復發...........足足痛了一星期..........
我懂得的方法都用盡了.........痛楚依舊.......一點改善都沒有.........真的很傷心......
所以........昨晚我猶疑了好一段時間............出唔出賽好?
今年大會的slogan 係 "Run for a reason: 從心出發, 跑出信念" .........
最後........我決定了出賽.........從心出發........跑出自己的信念.........
Picture

今日凌晨3時多起身........一落床........依舊疼痛.........
決定了..............不會動搖............努力去完成.......
天氣還可以...........16度..........不算太凍...........只是濕度高了一點點..........
Picture

換了衣服........食左一個麥當當早餐........就去半馬的起點---尖沙咀la......
清晨5時多的尖沙咀街頭..........都擠滿了參賽的健兒..........好熱鬧lei~~~
Picture
寄存行李後..........就去起點--- 彌敦道等待比賽開始了.........
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1............出發!!!! gogogo!!!!!
Picture

半馬的路線全長21km.........
今年的賽道跟舊年的有點不同..............作出了少少的改動.........
尖沙咀彌敦道--> 西九龍公路--> 美乎折返--> 西九龍公路--> 西隧--> 干諾道西天橋--> 中環海傍--> 灣仔--> 維多利亞公園
Picture

本來要完成半馬.........唔係一件難事...........
但舊患復發...........只能夠量力而為.
...........能夠完成係一個bonus.........=.="..........
所以我已有心理準備..........中途可能要上巴士..........
純粹想感受一下比賽當日的熱烈氣氛...........


比賽一開始...........隻腳有少少痛.........
我keep 住向前跑................沒有讓自己停下來............
因為我知道............我一停下來...........就沒有再次向前跑的動力............
跑了10公里後........雙腳又唔係好累...........但舊患痛多了...........
但只餘下10km............依一刻我不想放棄............我相信我做得到的..........

我嘗試分散一下自己的注意力........
人生沒有甚麼機會..........可以俾我係公路上跑............何不好好享受一下?
專注的聽著音樂.........慢慢地跑...........感覺上輕鬆多了..........
當一個人沒有負擔...........心情輕鬆地向前進發...........原來感覺是真的很棒!

non-stop 的跑了10幾公里後.........終於跑到西隧口la..........
終點在望.........太開心la..........^3^............
一入隧道...........感覺好焗好焗............有點缺氧的感覺..........
見到接二連三有人受傷不適..........不禁令人有點自唏噓............
一直keep 住慢跑.........上次差點死在西隧出口o個段超級無敵大暗鈄........*O*.....
今次.......上鈄時的刻意放慢腳步.........減低賣老抽的機會.........
Picture

出了西隧後..........剩下最後的5km...........
依5km跑得好辛苦..........雙腳好像跑不動似的..........
想再次起跑............但雙腳酸軟............跑一會就要慢行一會............
半行半跑的..........好不容易跑去銅鑼灣.........
wow..........只剩下最後的1km...........離終點真的不遠了..............
但同時...........依個時候........除左腳痛..........我仲feel 到個頭好痛..........=.="......
放慢腳步都沒有改善.........臨衝線的一刻............仲要雙腳大脾抽筋........
最後.......我就係頭痛, 腳痛, 大脾抽筋下衝過終點................=.=".......
Picture

跑完真係虛脫...........
拉左一陣筋........抖左一會...........個頭仍然係好痛好暈........
我諗我一定係........dehydration? hypoglycemia? anoxia?
飲左一樽水............食左半隻蕉...........有節奏地深呼吸..........
隔左一陣............感到好點點..........就跟朋友仔會合.............
一齊食左個飽飽的早餐.................^3^.......之後就返屋企休息lu............
Picture

賽前無諗過自己能夠完成21km...........
最後能夠完成..........真的係一個意外收穫.........
痛痛的跑了21km...........肉體上真的很痛苦..........
另一方面.......可能因為我沒有背負任何負擔.........心理上........反而比上次輕鬆............
我唔會比任何人影響到我的速度............
即使影響了..........我根本沒有能力去跟著別人的速度去衝..........=.=".........
時間對我來說...............根本就唔重要...........最緊要享受過程............
如果身體可以應付的話...........我會一直參加下去的..........^v^.............

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!