2012年2月22日星期三

我的相機

今天..........收到信用卡的帳單............
12個月分期付款............已到了最後一期...........
原來..........我的相機到了我家..........一年了........
付埋依期............依部相機就徹徹底底的屬於我la..........

其實........心底裡.............對相機一直都有點點的情意結..........
只是讀書時候太貧窮.............根本沒有多餘錢買..........
出來做野............經濟環境比之前好dd.......
終於有錢去哄哄自己..........一點都不過份lei.........

之前勸我不要買相機的朋友..........
抱歉..........你錯了..........太不了解我的性格............
我根本就唔係那種3分鐘熱度的人...........
貴過$3000 的東西.........我絕對係諗清諗楚才買的.........
我才不會玩一玩.........就把它丟在一旁lei.............>.<"...........
我亦不是哪種貪新忘舊的人............
絕對唔會為左少少function 上的改善..........而去換另一部相機lor..........
有人曾經跟我說.........影相要影得靚...........
任何一部杷機都可以影到好照片..............係睇有無用心去拍ga je.........

一開始影相..........曾經看過不少教techniques 的書..........
看了..........就是記不了..........
個d so-call professional terms.........亦變成了過眼雲煙...........
記不了.........倒不如不要記..........影相...........亦不過是隋心出發.........
點解要將自己restrict 係一d so call techniques 上.........
難道有so-call techniques...........張相就一定靚!?
倒不如...........自己慢慢探索一下.........隨心拍出自己喜歡的構圖.........

拿著相機............到處的走走............
隨意的拍拍這............拍拍那................
在一個光與影的世界探索............尋尋覓覓...........
我又不是拿作品出去展覽..........不管拍得怎樣............都沒有甚麼關係..............
總之我享受拍攝的過程..............有甚麼比這個還重要!?

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!