2012年2月25日星期六

超級無敵大螢幕

我終於捱過了一個超級無敵大螢幕...........
連續返了10多天工..............真的真的累死了.........
一個星期有7日.............正常第7日就係休息日............
但在超級無敵大螢幕下...........第14日才是我的休息日..........=.=".......
除了要non-stop 地返工追更外.........中間仲要橫跨了2個night 呢...........*O*......
night 係我最討厭的duty............每次night 完都有種元氣大傷的感覺............>.<"......
更恐怖的係............d patient 仲要幾 ill ah...........忙個不停.........*O*...........

依個超級無敵大螢幕...........好不容易才捱過去............
因為............因為.............不幸又一次降臨在我身上............
我........我.........我.......又病了...........=.="..........
我的身體真的太太太唔爭氣la..........
xyz........明知我無假放...........無得休息.............點解唔乖乖的強壯一點!?

結果............過去的10多天............我的生活變得更刻板..........
每天的生活都是.............返工, 放工, 睡覺...........返工, 放工, 睡覺.............
我一放工...........累得只想返屋企休息............
社交生活中斷...........變了一個100% 的宅女了..............*O*.........
平日的生活已有點枯燥............病了更加淡而無味.............=.=".........
xyz............唔該爭氣d..........快d 快d 快d 快d 快d好番............

捱過了大螢幕..............終於可以抖一抖..............
其實我有好多假期...........但放不了...........我都沒有辦法............
做依行就係咁........鬼叫我窮咩.........頂硬上............
只可以認命............希望下個月有多點假期.............
我要重拾生活的味道!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!