2014年8月2日星期六

猜猜我是誰

今日............
搭車回家的時候..........
收到一個內地手提電話的來電..........

+86 185-6510-1366

由於媽媽中港兩邊走..........
心想必定是媽媽..........就接聽了..........

我...."喂.........."
他...."喂.........." (中年伯父的聲音......仲要操半咸淡廣東話..........)
我...."喂.........."
他...."喂.........."
我...."你邊位呀?"
他...."我呀.........."
我...."即係邊位呀?"
他...."我呀.........你唔認得呀?"
我...."唔認得lor........即係邊位呀?"
他...."我呀.........你真係唔認得呀?"
我...."我識你老鼠呀..........."
他...."我..........我........我係你表弟呀..........."
我...."表弟? 哦...........表弟..........." (我無咁老的中年表弟lor..........=.=".......)
他...."係呀...........我咪係你表弟lor.........."

我...."你搵我咩事?"
他...."我打黎就係有事求你.........想問你借d錢應急.........."
我...."借錢? 咁你想借幾多呀?"
他...."$50,000 就夠la..........."
我...."$50,000 咁少? 不如要夠 $100,000 la............"
他...."吓? ..........er..........好呀........你放心...........我好快會還番俾你............"
我...."咁我一陣過數俾你.................."
他...."好呀..........你抄低我銀行戶口no........."
我...."唔駛 ga........."
他...."唔駛? 你點過數?"
我...."7 月節還掂都要燒街衣.........我咪燒埋俾你lor..........你死左咁多年都咁有心問我借錢.........點可以托手踭呀?"
他...."xxxx...........玩野呀? 你係咪想我x你呀?" (xxxx= 問侯人娘親的港式粗口)
我...."ok...........come on........"
他...."八婆! 玩我電話? "
我...."我都唔知你低能定白痴! 好心你呃錢都有d新意呀! out 晒la! 廣東話都講唔正! "
他...."晒x晒我d時間..........明知呃錢就咪講咁耐la.........八婆!"
我...."係呀.........我見你長途電話先同你講咁耐ja.......仲唔講多謝? "
最後.........他收線了.............

最後..........
我終於遇上了..........猜猜我是誰..........
惡劣的演技+下三流的技倆............
要扮人表弟..........唔該你搵把young d的聲音..........同埋轉數快dd la..........
係人都知你是猜猜我是誰la.........
不過..............
亦證明了............猜猜我是誰仍然活躍中..........
大家要提高警覺...........
特別要要提醒老人家.........不要讓猜猜我是誰陰謀得逞呀.........

2 則留言:

  1. 不得不俾個LIKE你~

    回覆刪除
  2. May你好,

    我們是SeeWide特搜網, 絕對不用猜我們的身份!

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!