2008年7月25日星期五

Day 2 台北之閒遊淡水

2008年5月8日

總統府 > 台北探索館 > 101 > 鼎泰豐 > 淡水老街 > 漁人碼頭 > 美麗華摩天輪 > 士林夜市

尋日狂落狗屎.........今日太陽伯伯出黎同我地玩遊戲la...............
由晴朗的一天出發...........實在太好la.............

第1站: 總統府
今天的第1站是總統的家呢..........
陳水扁的家好好好大ya...........
點影都影唔晒,要過去對面馬跑路先影得晒........

路上看到的大炮!!!

在台灣...........
每次要過馬路..........我真的有點點頭痛..............
即使是綠燈............d 車都照衝過黎.......
所以我地就半跑半走咁衝過凱達格蘭大道...........好驚............d車係咁衝.......
當我們正想橫過一條大馬路........
突然間.........見到"台北第一女子中學"......
因為selina都在這學校讀過書.........大家就停低影下相......
突然聽到"bomb" 一聲巨響.........一架電單車係度翻騰.........!!!!!
有個人訓左係地下......!!!!! 嚇死我!!! 嚇死我!!! 嚇死我!!!
警察、救護車很快來到黎救援............
如果我們沒有停下來拍照.....那麼.........倒下的就是我們了.........
感謝 "北一女中"..........我們的救命恩人..........god bless us!

很喜歡台北街頭............到處都是這樣的小花園.............^3^...........


第2站: 台北探索館
因為台北探索館在101附近..........所以我地就去看一看.......
成個館都無人..........不過依個現象係正常........
香港o個d科學館、太空館...........我都無咩點去過.............
入面都無咩好特別的野........我地都無咩點睇........當嘆冷氣..........

我係部自動求籤機求到上上籤ya........haha........係咪好幸運呢?
不過其實我地5個都係求到上上籤 or 上籤............
可能成部機都係只有上上籤 or 上籤............

她們很認真呢!
在自動求籤機前虔誠的求籤........



第3站: 101
我地係101樓下影相ja.......都無上到去......
101真係好好好高ga.......... 高到好難先影得晒成棟........
時間唔夠.......好急好急咁影完相就快閃lu..........


第4站: 鼎泰豐
肚子餓到打鼓..........
去到鼎泰豐..........梗係食朝牌小籠包la............ 食完又叫過..........
真係好好食.........小籠包入面包住好多湯........yummy~~~
依度的waitress都好有禮貌..........都幾靚...............



第5站: 淡水老街
食飽飽就搭捷運..........去淡水..........搭半個鐘就到...........

淡水實在有太多的好東西吃了!!!!!

女仔去旅行..........少不了shopping.......太開心了...........
有好好味的黑糖麻糬........我最鐘意黑糖製品,唔買對唔住自己ya......
就係因為太好味........每人買左兩盒番去做手信...........好重...........

第6站: 漁人碼頭 & 情人橋
在淡水用了太多的時間..........
我們要在日落前去到漁人碼頭..........好急好急咁跑去搭車...........
但拎住咁多野極速狂奔.........都真係幾辛苦.........
幸好.........跑到去的時候........太陽仲未落晒山........
夕陽下的情人橋真係幾romantic................

Candy 個嘴發光啊.......!!

突然有個男仔走埋黎..........
初初我以為梗係路人甲乙丙丁.........想叫我地幫佢影相.............
原來...........係我地的同班同學......Master!!!!!!
依個世界真係好細細細.........世界真細小小小..........小得真奇妙妙妙............

太陽慢慢落山........天黑la........我們都要乘船離開了............

第7站: 美麗華摩天輪
搭車出去士林........時候已經唔早了.........
我地搭shuttle bus去美麗華........上了去就迅速影相.........
wawawa!!!!! 個摩天輪真係好靚好靚ah..........好romantic ~~~~~


第8站: 士林夜市
看過摩天輪............要搭shuttle bus 出番士林.........
吃了很多的東西...........
棺材板, 泡冰, 大大塊雞扒, 蚵仔煎, 棺材板, 藥浸排骨, 麻油雞腿, 大餅包小餅, 串燒冬菇......
最後用了唔夠一個鐘...........我地食勻晒旅遊書介紹過的小食.........
之後.........我地就睇下bontique、accessories........
我覺得依度.........就好似hk 的女人街咁........d 野好平..........
由於大家都瘋狂購物...........忘了拍照.........haha..........
大家都想去多次士林夜市.......好似未夠喉咁..............
不過已經12點了.........灰姑娘係時候返酒店 la..........
回酒店的路上..........
西門町的正中央.........見到有人係度拍戲........
wow wow wow! 真係令人眼前一亮.........
d女仔對腳長到阿媽都唔認得............唔怪之條街咁多麻甩佬la............
另一邊又有一群疑似黑社會成員的人..........凶神惡殺咁喊打喊殺...........
看一會...........真的要走了............

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!