2008年7月25日星期五

Day 1 台北之初探台北去

2008年5月7日

西門町 > 紅樓劇場 > 台灣故事館 > 自由廣場 > 中正紀念堂 > 度小月 > 關東煮輕食堂 

尋晚太夜返屋企.........執埋行李.........訓了2小時就去機場.........
早上4時多就起了床......仲早過平日返A..........唔夠6點就到左機場la.......
我明明online check in 左.........但去到又唔記得左..........排排下隊先諗番起.............=.="........

香港的天氣風和日麗......仲有太陽tim.......
去到台北1000左右.........台北竟然落大雨.............
平日天文台又唔見咁準..........今次又準到咁........嗚嗚嗚.........
不過其實已經好好彩.........唔係紅暴..........又唔係打8號波.........還求甚麼?
今次是我的第一次呢...........第一次自己出國去.........好興奮...........
check in 左酒店.......就展開今日的行程.......


第1站: 西門町
好肚餓.......即刻去西門町搵野食.......
食左甜不辣, 阿宗麵線, 香香雞, 仙草........
阿宗麵線真係幾好味,有d 似碗仔翅咁..........好正ga~~~
甜不辣.........係類似關東煮的東東.......甜甜地咁.......幾好味.......
食飽飽先有番d力氣去玩~~


第2站: 紅樓劇場
被佢出面的外表吸引左...........入面其實無野玩.........
不過影下相.........都唔錯的.......
|我地又搵唔到d 紀念印仔...........其實係咪真係有呢..............


第3站: 台灣故事館
入面有好多得意的東西.......係一個好有懷舊feel 的地方.......
好值得去一下..........家姐果然無介紹錯...........
我地係o個度影相都影左2粒鐘......
入場卷仲可以係館內換番d精品 or 零食.......都幾抵玩.......


wakaka.....見到架車...........雖然我唔係靚女...........
但循例上我都要扮下"香車配美人"............

各位學生..........要好好專心上課............


第4站: 自由廣場 & 中正紀念堂
去旅行一定要去下歷史性的建築物........
咁先叫做去過o個個地方...........
中正紀念堂好宏偉............由上面望落黎真係好靚............

自由廣場真係好free.......我地都要自由奔放一下.......

旁邊的國家戲劇院..........好有中國特色的外牆竟然拆緊........
馬英九上場.......就係依個原因所以拆...........
這些是歷史的一部份............根本就唔應該拆..........


第5站: 度小月 & 關東煮輕食堂
度小月好好味的擔仔麵............真係好好味ga............

之後就去關東煮輕食堂........
顧名思義............依間野梗係關東煮最出名........
依間野係一個極度隱蔽處............個門牌又唔係好顯眼........ 搵左好耐先搵到ya~
但我地係度小月已食到飽飽...........再食唔嘔就奇.........
所以我地點左d 小甜點.......無咩驚喜,唔算特別好食.......

食飽飽.........夠鐘返酒店休息了..............

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!