2008年7月25日星期五

Day 3 台北之動物全接觸

2008年5月9日

貓空纜車 > 貓空 > 台北動物園 > 深坑 > 士林夜市

第1站: 貓空纜車
一起身........就搭捷運去木柵........... 去到木柵........預備買飛搭貓空之際........
一個疑似的士司機的大叔行埋黎........猛遊說我地搭的士上貓空.........
咁我記得台北的的士只可以坐4 個人......佢話可以坐5個人...........
又話咁樣最抵,又最慳時間..........其實我估佢係hk 泥蜢的 o個類.......但係依度唔係hk .......
主動接近我地的人....... 我都唔係好敢信.........
好老實...........係外地有咩事...........我都唔係好知應該做d咩..........
最後終於打發左個大叔....... 我地又去排隊買貓空飛lu.......

買左貓空123...........係d唔知咩野套票........ 全程搭20 分鐘左右.......
搭纜車的大部份都係旅客.........正常的..........昂坪360 開左咁耐我都無搭過la........

纜車不斷向上升...........我地就不停Wa! Wa! Wa!........... 真係好靚.........
好鐘意俯瞰的感覺......... 大地在我腳下..............


第2站: 貓空
中午12時.........去到貓空......太陽就係我頭殼頂.......曬到阿媽都唔認得........
個天一舊雲都無......估唔到曬得咁犀利......我估有30度..........
依度出名賣靚茶葉......但唔知點解......我地搵唔到有茶葉賣........
係依度行左一陣已經唔想行...........
之後決定搭番貓空返去動物園........




第3站: 台北動物園
依個動物園是全台灣最大的一個動物園........

先來一個合照!

爬蟲館...........唔係好想入去............我好怕四腳爬爬.......純粹入去嘆陣冷氣........

不過都有唔少展館係維修中的..........d 告示都好得意.......


企鵝........佢地唔郁..........我初初以為係假野.........*O*........


長頸鹿.........

嘴巴真的很大的河馬...........

斑馬.........

怕醜的大狒狒............總是搵個屁股向住我.......

犀牛................

行了一個圈...........已有點兒累了...........


登登登登.........各位觀眾.........依位係花天花地的 花花 小姐..........

動物園入面的toilet ..........

haha.......... 好多舊屎........ 七彩顏色...........大家挑舊喜歡的吧..................


第4站: 深坑
除左早餐.......成日都無食過野.......肚子已經不停打鼓..........
搭車入去深坑......深坑係一個比較鄉郊的地方......我覺得有d似西貢咁..........
依度最出名就係豆腐.......全條街都係賣各式各樣的豆腐..........
去左旅遊書介紹的”陳家豆腐”......... 嗌到成檯都係豆腐.........
試左好得意的黑豆腐.......都幾得意..........
我真係未試過一餐食咁多豆腐.......
搭巴士返去台北車站........ 眼訓到傻左......... 一上車........訓左成個鐘先識醒.........


第5站: 士林夜市
食飽又訓夠........又再次充滿力量......好........再戰士林!!!!

一出捷運站........心情一沉........竟然落雨..........=.=.........
不過無損我地行街的決心.........
依度有一個好得意的現象...............只要有疑似警察的物體行過........
所有街邊攤檔, 小販就會好似變魔術咁.........將d貨品收埋晒.......
原本好窄的街道.........突然間就會變得異常寬闊..............
我地買完我地要買的東東........就去食下野先........
食番尋晚食過的蚵仔煎+泡冰.........唔知點解.........好似無尋日食咁好食........

食飽飽.........又12點.......又係時候做灰姑娘返歸了...........
返到酒店.........成個人好似散左咁............
但仲要傾埋行程先有得訓....... 好眼訓.........   

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!