2008年7月25日星期五

Day 4 台北之十分幸福

2008年5月10日

九份 > 十份 > 平溪 > 放天燈

第1站: 九份
一起身........個天陰陰咁......... 好似要落雨咁...........
一食完早餐........就搭捷運........再轉鐵路去瑞芳..........
搭車都用左唔少時間............. 台北市郊ma........

去到瑞芳..........我地再轉巴士上九份......... 上山........
沿途景色真係好靚..........山路彎彎曲曲咁..........

DSC05145
可能禮拜六的關係........去到九份好多人........真係要用人山人海黎形容..........

不停的食食食..........
Taipei (746)
買左陶笛.........靚好得意........
我好希望可以成功吹奏一曲呢...........

享利屋............一間專門賣貓類物品的店鋪.........貓天貓地..........
d 飾品係幾靚..........幾精緻.............鐘意貓的人一定會好開心............


九分到處都是樓梯...........
樓梯兩旁都是店子............好不熱鬧..........

第2站: 十份
要去十份..........又要搭番巴土去瑞芳.......再轉火車..........
依個時候.........出面開始落雨.........
救命..........始終逃不出下雨的咀咒..........>.<........
下午5時多.........到十份了.........先在鐵道故事館寄postcard...........

十分招牌相!

我希望大家都得到幸福............

本來想去十份瀑布.........d雨越落越大...........好似倒水咁.......
擔心去到瀑布會山洪暴發......... 所以就決定唔去...........
但搭咁耐車黎到十份........咩都無去過.........又好似有點兒浪費..........
所以就行左去離車站最近的靜安吊橋...........
DSC01074
行上吊橋.........大雨又大風.........吹到條橋好搖............企都企唔穩......... 打緊風嗎!?
橫風橫雨......又著唔夠衫.......覺得特別凍..........
Taipei (857)
依班人真係好凍!


第3站: 平溪
我地就搭火車去平溪........ 搵我地book了的民宿.......
去到平溪............個天已經好黑......
我地又餓又凍........ 又唔係好睇到路........ 依一刻......真係有d電波少年feel.......
終於搵到我地今晚留宿的地方---明通雅舍...........依一刻實在太感動..........

之後上去我地的通宿.......wa!!!!!! 好大ah!!!!!
可以5個人一起睡呢.........太好了...........


第4站: 放天燈
吃過晚飯後............民宿主人王大哥就教我地整天燈......
天燈好似係孔明燈o個類東東......
平溪的大街小巷..........都係製天燈的鋪頭........
依度的天燈節其實剛剛過左......
不過..........王大哥為我們安排了整天燈的活動..........
整天燈要用4張大紙...........用漿糊黏住條邊.......

我地係天燈的4面...........都寫左我地的願望........
希望我地的願望會成真................

民宿主人王大哥!!!
DSC05259
依個旅程雖然不停落雨.....但臨放天燈的一刻.....雨停左ah!!!!!!!!!!!
我地可以放天燈ah!!!!!!
DSC05267
王大哥係天燈中間點火,天燈就好快升左上天la.....好快就消失左.......
要願望成真啊!

放完天燈............我地買左d煙花係度玩...........


又夠鐘去休息了..................

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!