2011年1月26日星期三

煮飯婆婆之雙眼見到鬼

以下內容恐怖......膽小又鐘意亂諗野者勿看!

尋晚.....又一個如常的night shift.....
依幾日返工都忙忙的......對依個Night shift 都無咩特別期望.....
只求平安渡過......

一開波......有個阿婆--- 煮飯婆婆變左人狼.......亂到七彩.....
爬床, 抆drip.......別無他選......restrain prn......
佢不停係度自言自語.......嘈到隔離左右都訓唔到.....
我就走埋去叫佢唔好嘈la......
我...."阿婆......好夜la......唔好講野la.....快d訓覺la....."
煮飯婆婆...."我煮左蓮藕炆排骨....炒麵白粥炒ah炒...."(一邊young 被....)
我...."夜麻麻唔煮野la......訓覺la....."
煮飯婆婆...."我要買菜煮飯俾你食........." (望住天花板放空咁講.....)
我...."你煮俾邊個食ah? 聽朝先買菜.....依加訓覺......"
煮飯婆婆...."我煮俾o個個姐姐食....." (指住天花板講.....)
我...."....o個度無姐姐.....乖.....快d訓覺la......*O*...."(幫佢kum好被....我就走左出去....)

隔左好一會........cubicle 的call bell 響起......
我如常的走去應鐘......心諗邊個夜麻麻按鐘lei?
唔通係煮飯婆婆....?
我估錯了......原來係煮飯婆婆對面床的中年女子.....
我...."你咩事按鐘ah?"
中年女子...."姑娘....我好驚ah.....對面個婆婆對住個天花板不停講野....."
                "佢見到d我地睇唔到的野......我好驚.....依度係咪有鬼ga?"
我...."我咩都睇唔到wor.....無野.....訓la......." (四周望一望......)
中年女子...."個阿婆真係見到o個d野ga....."
我...."你唔好自己嚇自己.....個阿婆亂左je....快d訓好過la.....凌晨3點幾la....."
中年女子...."佢一定係見到d野ge......"
我...."阿婆見到je.....你見唔到就得la....." (同時....煮飯婆婆繼續第三類接觸.....)
中年女子...."阿婆一定係雙眼見到鬼......"
我...."你唔好理人地單眼or雙眼見到鬼la.....你愈諗愈驚ga......"
中年女子...."姑娘.....你幫下我la....我好驚ah......."
我...."你認為我可以點幫你lei? =.=....."
中年女子...."我都唔知......" (......=.=")

煮飯婆婆o個d第三類接觸.....我當然係睇唔到聽唔到感覺唔到.....
其實d 阿婆一亂左....好多時就會話自己睇到d奇怪野....
牛頭馬面, 牛鬼蛇神, 玉皇大帝咩都齊......
我唔排除......依d牛頭馬面, 牛鬼蛇神, 玉皇大帝可能係存在......
但唔驚得咁多......有時間諗恐怖野嚇自己....倒不如快d做完野抖下好過......
d 病人連自己怕鬼......都要按鐘叫姑娘......你估我係捉鬼敢死隊咩.....*O*....
姑娘......真係好唔得閒......=.="......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!