2011年1月10日星期一

毛毛棒‧尋寶記

由於肥祖的樣子太可愛......
深得家中各人的愛鍚.........
萬千寵愛在一生................真係令人好羨慕..........
我想講.........同人唔同命......我想搵人理下我都難.............=.="..........
太唔公平...........我要整古牠..........以洩我心頭之憤.........呵呵..........

我收起了肥祖最喜歡的毛毛棒.........
牠找不到枝毛毛棒............樣子如斯落寞...........呵呵!
Picture
我留了一條隙縫............篤了一下櫃子...........
肥祖終於醒覺了.............
Picture
肥祖發了狂似的狂摷.........但手短腳短的牠......
還是..........拿唔到枝毛毛棒出來...........haha........
Picture
肥祖跳了上櫃頂.......
wow!!!! 估唔到隻傻猫雖然肥..........但身手又挻敏捷.........*O*........
摷摷摷.........仍是摷不到............haha...........
Picture
竟然被肥祖...........拿著毛毛棒的尾尾.......
即刻跳下來.......努力想拎成枝毛毛棒出來...........
Picture
wow~~~
好叻仔.........抵我咁鍚你!!! 差不多整枝都拿出黎了..........
Picture
肥祖好像聽到我讚佢咁似的...........
懂得望向鏡頭擺pose 讓我影!!!
Picture
wakaka..........
邪惡的我..........又再一次收起了枝毛毛棒.........
流露出好失望的樣子..............
Picture
戲弄肥祖完畢! 放過你吧!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!