2011年1月8日星期六

I am old!

今日如常的返A......
經過一輪繁忙的晨早routine 後.......
同事去左食早餐......我就繼續跟醫生巡房......
突然.....HCA慌張的從尾房走出來......叫我去睇下尾房的patient.....

尾房的patient......係一個中年外籍女人.......
有一頭金黃色的短髮......中央肥胖的身型.....
佢尋日做完手術就嚷著要轉去私家醫院.....而要轉院的原因.....好特別......

我半跑半走的去到尾房......見到坐在黑椅上.....無著褲.....下半身+紫袍都係血的她.....
但係.....點解......有咁多血ge?
旁邊攤放著幾個染血的bedpan....成個畫面都咪話唔恐怖......
唔通佢傷口滲血? 原來..........佢M到.....>.<".....
家人無買M巾.......佢又唔肯用 maternity pad....(maternity pad 係類似M巾的物體)
我再三勸佢.....佢都係堅持唔著褲......就咁坐係個bedpan 上......
我心諗......平日係屋企....你M到都唔會坐係馬桶坐成日ga la.....*O*....

之後....佢同我講......話唔想坐黑椅......想坐大班椅.....
佢...."i dun like this chair....i want a bigger chair...."
       "i saw that there r lots os chairs there....."
我...."......um....sorry.....all chairs r occupied...."
佢...."y dun i hv one?"
我...."the bigger chairs r given to those older.... " (我未講完...佢打斷左我....)
佢...."i am old!" (佢40幾歲.....咁都叫老!? 其他patient 個個都over 60 ah....!!!)
我...."and totally disabled....r u?"
佢...."......." (佢即刻收聲....)

之後佢話要我扶佢上床.......
但我想講......其實佢活動自如.....佢覺得自己好ill......
上左床....我就prop up 佢張床.....
將所有佢需要的野....擺晒係一個 easy access 的距離.....今次應該無野俾佢挑剔 la gwa...
點知....我實在太天真la.....佢嫌我推張side table 唔夠90度......!!! *O*......
佢又唔睇下床底有好多橫樑推唔到.....我當然唔會滿足佢追求完美主義的渴求la....!!!!

之後.....佢又同我講....話入院咁耐都無醫生睇過佢......
但明明頭先巡房.....我見住醫生同佢講野ga wor....
佢仲同醫生講話有mild wound pain.....
醫生有巡房睇佢.....只係佢唔知o個個人就係醫生je.....
佢知道我係護士.....因為件制服有大大隻字寫住"NURSE 護士".....=.=".....
醫生件白袍遮住左 "DOCTOR 醫生"依幾個字.....佢話唔知lor....
做醫生的朋友......下次巡房....記住第一時間同patient 講......"I AM A DOCTOR!"

之後.....佢同我講....話一定要轉去私家醫院.....
原因係.....係依間醫院 unable to coommunicate.....
我心諗.....我地d英文唔係真係差到咁ah ma......
雖然英文唔算十分fluent.....但基本對答絕對不成問題......!!!
其實佢咁多不滿....好心佢直接去private 1st class la....>.<".....

最後......佢個boss 係1pm 終於接左佢走......
太好la.....byebye!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!