2011年1月28日星期五

茶果嶺

今日.....難得的一日day off.....
買左相機唔夠一個月.......係攝影的超級新手.....*O*.....
所以.......就跟ah da去了茶果嶺影相.....

搭MTR 去油塘B 出口......之後沿著茶果嶺道行~15mins.......
就會見到一間天后廟的物體......再行前小小......就係今日的目的地---茶果嶺村la~
沿途人影都唔多個........好多大貨車係身邊擦身而過.......好大塵lei~

村內寧靜的......只偶然見到一, 兩個村民走過.......
跟市區o個種人山人海的感覺完全不同......
人悠悠閒閒的........連村內的猫猫都係一樣.........一副寫意的樣子........
簡簡單單的生活.....就是如此.......
PicturePicture
PicturePicture
Picture
PicturePicture
PicturePicture
PicturePicture

走到村中的最高處.......繼續向上走......
o? 山路? haha.....無錯....我地要往山上走.....
走了一會.......終於走到一個較開揚的位置.......景色好靚lei~
Picture
Picture
PicturePicture
PicturePicturePicture
Picture

茶果嶺都幾特別 lei.....
haha.....我係新手......好多野都仲係學習階段......
影得唔好.......唔好怪我......我會繼續努力的.....
不過......今日的天色唔係幾好.......陰陰暗暗的.....可惜的.....
我會係陽光普照的日子.......再次來到依個地方......^v^......

***溫馨小提示***
有意黎茶果嶺的朋友......要注意.....唔好著冷衫or 毛毛褸ah.....你會後悔ga!!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!