2011年4月6日星期三

豆腐凍餅

前幾日....同事整左豆腐 Tiramisu........
搞到我都有d 心思思想整野食........haha.....已經好耐無整過野食la.....
我要洗底.......唔要再做地獄煮魔!!!!!
今日dayoff ........就整了依個豆腐凍餅la.......
以下的recipe....我自己修改過ga~

材料:
1. 豆腐 x 400g ----> 我用超市盒裝豆腐......
2. 豆漿 x 250ml
3. 淡忌廉 x 200ml
4. 魚膠粉 x 4 tsp
5. 暖水 x 8 tsp
6. 糖 x 適量 ---->我專登偷工減料的......
7. 牛油 x 20g ----> 我專登偷工減料的......
8. 消化餅 x 5塊 ----> 想偷懶....可以買壓碎的餅粉.......
9. 抹茶粉 x 適量

Step:
1. 將牛油整溶.....再出入壓醉變粉的消化餅........攪勻壓實放餅模底......
2. 將豆腐用攪伴器打勻.......無攪伴器就用任何辦法打碎舊豆腐.......成豆腐漿......
3. 將暖水+魚膠粉搞勻......直至魚膠粉完全溶解.......成魚膠水......
4. 將豆漿+糖慢火煮滖......
5. 將淡忌廉打至企身.........
6. 將豆腐漿+淡忌廉+豆漿倒進大碗內攪勻.......最後加入魚膠水......
7. 將所有混合物倒入餅模........
8. 放入雪櫃.........雪凍~3小時就完成......
9. 食之前加上抹茶粉作裝飾.......

依個係豆腐漿......好似嘔吐物.......*O*.....
製作過程係有d 嘔心......但整出黎好味就得la.......
Picture
雪左3個鐘.......好白滑......
Picture
登登登登........期待已久的製成品.......
我太輪盡......搞到d 抹茶粉周圍都係......好污糟........=.=".......
大家體諒下la.....小妹平日少入廚.......係輪盡d ga la......>.<"......
Picture
雖然賣相欠奉........但味道.......出奇地好正常......^3^~~~~~
我之前好擔心個餅會凝固唔到ah........=.="......
見到筆挺的製成品..........真的真的令人好感動......T.T.......
滑o都o都.......好柔軟........好香豆腐味......yummy~~~~
Picture

爸爸和細佬永遠都係最好的.....
無論我弄的東西......係多麼的難吃......佢地都會吃光~~~
咁先令人有動力去煮野食ga ma~~~~
我有時間的話....會去煮下其他野的.......
話唔定......有一日我會變成烹飪達人.......wakaka!!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!