2011年7月15日星期五

海棉竇寶之西半山黎姿

機會難逄! 海棉竇寶的風采!

大家對海棉竇寶有太多的幻想......對佢的樣貌又好奇......
我知大家好想知佢的真面目........好想一睹佢的花容月貌.....
為了一解大家對佢的好奇心.......我決定為大家掀開佢神秘的面紗.......

究竟海棉寶寶係何方神聖lei?
大家係咪好緊張呢?
事不宜遲.........大家期待以久的.........

登登登登.........
Picture
靚唔靚lei? 係咪有沉魚落雁......閉月羞花之貌?
我相信大家都覺得相中人好靚ma.......靚到好似黎姿一樣lei~~~
大家係咪好羨慕我有個咁靚的同事lei?
我想講.......大家唔駛羨慕.......相中人真係黎姿.......^v^......
我都好希望有個"黎姿"做我同事......
每日返工都嘗心悅目.....我相信我想捧打海棉寶寶的念頭會大大減少........=.="......
可惜.....現實係殘酷的.......黎姿就無我份.......
我的同事.....係自稱"有人話佢似黎姿"的海棉寶寶.........*O*.........

海棉竇寶一直都對自己的外貌好有信心......
我就講講海棉竇寶的10大特徵............
1. 一雙濃密的小虎眉......
    (佢曾經好自豪的表示自己依世都唔駛畫眉.......=.=")
2. 一雙自稱 "人地話好似黎姿的眼睛".......
    (除左同黎姿一樣有眼睛外.........我睇唔到相同之處........=.=")
3. 一副銀色框的眼鏡........
    (帶眼鏡本來好平常.......但佢個最大原因係用來遮擋一下數之不盡的桃花......=.=")
4. 一把引以為傲, 經常塗髮尾油, 自己修剪的及腰厚長黑髮........
   (佢曾經好自豪表示好多人羨慕佢把秀髮.......又粗又似鐵線......我完全唔想掂......=.=")
5. 一條引以為傲的22"纖腰......
   (如果用腰帶紮到佢咁緊......好似紮肉咁......我都應該可以做到22"的效果........=.=")
6. 一個成日都泛油光的嘴........
   (其實病房周圍都放有紙巾......佢可能驚死我地唔知佢又走左去蛇王偷食.....=.=")
7. 一對佈滿手毛的手......
   (佢曾經取笑多手毛的學生.......笑人家似男人........五十步笑百步........=.=")
8. 手指都綑著黑邊.....
   (唔知佢做過d 咩黎染手指......應該同佢鑽研d 唔知咩中藥養顏有關......=.=")
9. 裙袋內經常插滿一卷二卷的陳年殘舊猫紙......
    (一個月前的猫紙都唔會丟棄......依個亦係佢亂七八糟的原因之一......=.=")
10. 永遠都唔會承認自己化左妝........
    (眼蓋上有藍色粉末......好明顯係eye shadow......但佢會話係天生的.......=.=")

大家對海棉竇竇的認識又加深了多點認識.......
我知大家都好想一睹海棉寶寶的花容月貌........
海棉竇寶雖然成日欺負我......
但我唔可以咁無道義出賣佢.......我係絕對唔會post 相的.........
但同時..........我又明白.......好奇心人皆有之........
所以..........

登登登登.........依位就係"西半山黎姿"---海棉寶寶!!!!!

Picture

為左畫依張海棉寶寶的畫像........
我拎住佢張"玉照"......對左足足一個鐘.......真的受夠了.....*O*.....
盡左力........希望寫實地.....盡量將佢的神緒畫出來......直係嘔心嚦血之作........!!!
我自己覺得......有幾分似ma~~~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!