2011年7月30日星期六

夢遊少女

今晚......腳痛痛的一個night shift......
依個時候....我仲未知道自己的腳傷了......
腳劇痛的關係.......我一枵一枵的走路.......
依種感覺.....真係有苦自己知......>.<"............

依個晚上........其實都有唔少騎呢事發生.....
而最令我驚奇的........一定係37號床的病人--- 夢遊少女........
夢遊少女......廿多歲.......係一個護士學生......
今次.......因泌尿的問題入院........
中等身材......個子好高.......高我差唔多成個頭...........*O*.........

在早上A shift 的時候......
夢遊少女由洗手間走出來......突然面色倉白.......快要倒下了!!!!!
我第一時間衝左埋去.......熊抱著佢........
xyz.......佢咁高......體重都有番咁上下.......*O*.......
我完全無能力抱起佢......只可以防止佢個頭著地.......
幸好....其他同事好快過來幫手.......4個人夾手夾腳抬番佢上床......
之後........又係一輪的twitching.......

到了night shift.......
凌晨12時......當我做完第一輪的routine.......預備坐下抖抖之際..........
突然.......夢遊少女彈左起身.......預備由床欄側邊的空隙落床.......
經歷過朝早"暈倒驚魂記"後........我地係唔會讓佢自己下床......
我...."小姐? 小姐? 你想去邊ah?"
佢無答我.......
我...."小姐.......你今朝暈過.......唔好落床.......你有咩需要ah?"
佢仍然無答我.......繼續想爬落床......
我別無他法........就拉著佢上番床........佢又繼續扯鼻鼾........=.="........

隔了一會............
夢遊少女又彈左起身.......又預備由床欄側邊的空隙落床.......
我跟同事又問佢去邊.....佢又一如以往的默不作聲.......
我地拉番佢上床......發現........發現........
佢成個過程都係合埋眼.........難道佢夢遊!?

如是者......佢又意圖prison break 了好幾次......
我地又一而再的拉佢上床.......佢又繼續扯鼻鼾........=.="......
真的累死人........=.="......

突然.......
同事...."may!"
我回頭一望........嚇然發現.......夢遊少女成功爬左落床.......
開著眼.......正在漫遊病房........*O*..........
最令人驚奇的係......佢竟然懂得拎埋個尿袋同行.......*O*..........
我地叫佢.......佢又係一如以往的.......沒有回答........
好明顯......佢又係夢遊中.......=.=".......

night shift 的時候.......病房只有2個姑娘.......
我地根本無可能整晚都望著佢一個.......
別無他法.......幫佢穿上了安全背心........希望可以固定佢係床上.......
可惜......穿了安全背心.......佢仍然不停的彈起來......
最後.....我地決定把整張床拉出nursing  station 旁........
這樣......不管佢怎樣爬床.......都會被我發現........不會受傷了.......=.="......

今次......係我第一次接觸夢遊的病人.........
真的嚇了我一大跳.......原來夢遊都會記得拎尿袋ga.......
但對自己夢遊期間所發生的事.....就完全記不起.........
其實.....我覺得......夢遊的人好危險lei.......
夢遊的過程中......如果遇到壊人........就慘了.........>.<...........

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!