2011年7月3日星期日

海棉寶寶之法眼高人

海棉寶寶仲有半個月就要離開.......
佢長night 的生活亦結束......回歸日間的工作.....

今日.....如常的返一個P shift.......
做team 4 的我.....心想應該沒有機會跟海棉寶寶接觸.....心裡暗自高興......
可惜......剛剛調了床.......海棉寶寶的病人調左去我的cubicle....
都係難逃跟佢接觸的一劫......>.<"......

當大家都四散去接更之際........我亦往後走了.....
突然......嗅到一陣陣好俗的氣味......難道係殺蟲水??? 咩味?
原來係.......
海棉寶寶...."ai......俾我交一個先......"
我...."o下? 哦?" (海棉寶寶搶著交更......一定係早有準備ma......)
海棉寶寶...."我交一個......好快.......你識唔識case?"
我...."唔識.......可以開始la......"
海棉寶寶...."今日好忙........但我已經搞掂晒.......依家個場好正...."(佢有邊日唔係話自己忙?)
                "放心.......我詳交......"
我...."........."(佢叫我放心....我仲驚.......*O*)
海棉寶寶...."依個case CRRNI....." (CRRNI=唔會actively resuscitate=唔搓人)
我...."第幾頁 CRRNI?"
海棉寶寶...."er.....唔知......唔記得邊度.....你一陣搵下...."
我....".........哦.....好la......." (我忍你......!)
海棉寶寶...."佢 lymphoma.......總之CPRNI......"
我...."佢一入黎就 lymphoma? 咩事入黎ga?"
海棉寶寶...."係ah....er.....照過CT brain......無野........" (CT brain=腦部電腦掃瞄)
我...."點解照CT brain?"
海棉寶寶...."唔知.....你一陣睇下......"
我....".........."(我再忍你......!)
海棉寶寶...."consult 過medical......不過無野搞....."
我...."點解consult medical?"
海棉寶寶...."好似係.....er......er.......唔重要ga....."
我...."........." (依刻我真係引唔住jip 左佢一下.......*O*)
海棉寶寶...."之後又consult medical....."
我...."唔重要......唔會consult medical 2次........"
海棉寶寶...."er.....er.......佢CPRNI 左ga la....."
我...."..........CPRNI 唔代表咩都唔搞ga.......算la........我自己睇......."
海棉寶寶...."睇咩ah....佢今日可能返去天父的懷抱la.........
我...."你咁肯定? "
海棉寶寶...."一切都逃唔過我對法眼!"
我...."咦? 咁你對法眼知唔知佢唔夠尿? 有無inform 醫生?"
(我自己掀牌子發現.....佢完全無意欲話我知......>.<")
海棉寶寶...."er.....醫生未知......你一陣inform ah....."
我...."........唔夠尿幾個鐘la wor......又話一切都逃唔過你對法眼?" (..........xyz.....)
海棉寶寶...."er......唔重要la........佢CPRNI 左......."
我...."............"

一個30幾頁充滿文字的牌子.......
紀錄了patient 過去幾天多姿多采的病歷......
30幾頁.......一定有好多檢查......有好多重要的事項......
諷刺的係......我聽完........只能夠寫下10隻字........
我完全唔知自己聽左d 咩......=.=".........

最後....依個patient 係下午4時多pass away 了......
學同事話齋.....都係海棉寶寶有先見之名.....
預計到個patient 捱不過今天.....預計到死神來了......一切都係佢掌握之中.....
所以佢都費事交咁多俾我.......海棉寶寶法力好高強ah........*O*......
咁下次我交更俾佢.........咩都唔駛交la.......
係10年.....20年......30年後.......每一個人遲早都會死......交咁多做咩?
而且......佢自稱有法眼......人世間一切......佢一早洞悉.......唔需要交更la~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!