2011年7月20日星期三

二週年

今日係7月20日.......
在我的人生路上......係一個有特別意義的日子......

依個特別的日子.......如常的返工.....
今天......全ward 滿座.......病人擠得滿滿的.......
wow.......估唔到咁多人陪我一起渡過這個特別日子.....*O*.....
病人多......工作亦多......
病人出出入入........一個病人出院了......隔一陣又來一個新的........
好多野學生幫不了........洗傷口......插/拔喉.....都只可以靠自己.......
今天的目標.......只有一個--- 我要係放工前完成所有的工作......加油ya~~~~
整天忙個不停......連上廁所的時間都沒有......急死我la.......>.<"........
我今日發現.........久經訓練..........原來我的膀胱儲存量都蠻大ga........*O*.......
好唔容易捱到放工.......返到屋企已經係下午5時多la.......
8個鐘無食過野........肚子餓到打鼓la..........T.T..........
今日.........真的太太太充實了...........=.="..........

其實......
今日係我的appointment day......即係upgrade RN 紀念日.......
時間過得好快lei......又過左一年了........
過去一年......努力的希望可以做好一點點..........
付出的努力......未必一定會得到別人的認同......不過......至少要對得住自己......
學到的不少.......教訓亦不少......錯一次.....上一課.......係成長的一年......
努力的從工作中尋找樂趣........令自己每日返工返得開心d.......
要繼續.......開開心心的返工........開開心心的放工......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!