2011年12月2日星期五

西環‧泳棚‧日落

今天..........dayoff..........
晚上有d事要做..........唔想過海走得太遠...........
但又身痕想出去影下相...............所以就選了一個離家不太遠的地方............

今次我的目得地..............係西環泳棚...............
西環泳棚位於香港島的西面........沿域多利道走就會見到..........
Picture

大家心裡可能有個疑問...........泳棚係咩東東?
泳棚建於1970s........當時公眾泳池還未普及..........
人們就在海邊搭建一個永久性的收費竹棚.........方便泳客更衣, 貯物&冲身.........
時至今日..........應該無咩人黎泳棚游水lu.........
Picture

依個就係竹棚..........有男女更衣室ga.........
看到依度的陳設..........就覺得有種回到過去的感覺............
PicturePicture
Picture

泳棚下有條小橋.........小橋的盡頭...........係梯級.........讓泳客下水............
PicturePicture
海浪拍打上岸............浪花四濺.........
Picture
大浪一個又一個的拍打小橋..........橋面都濕透了........
Picture
走上小橋看一看...........完全感受到寒風的威力.........
大風又大浪的關係...........走上橋子.........有種企唔穩的感覺.............
翻起的白頭巨浪比我更高..........一不留神..........我就成個人濕透了.......
幸好我拼死保護著相機............相機安然無恙.........不然我真的要哭出來.......T.T.......
站在我隔鄰的肥仔就慘了.............相機中招.........一副欲哭無淚的樣子..........
雖然相機幸免於難..........但我都不好受ya.........
今天凍得要命...........衣服濕了............凍死我la......>.<...........
Picture

身體凍凍的.......但仍然沒有掃興.............
遙望著青州& 不知名島嶼............快要日落了...........^3^........
Picture
硫磺海峽 Sulphur Channel 的日落....................
Picture
咸蛋黃.........
Picture
Picture
6時未到........太陽已經下山了..........
Picture

泳棚..........老一輩的一個重要集體回憶.........
日子久了........很多東西都被時代淘汰了.........泳棚亦不例外..........
今時今日.........依個設施已經日久失修........千瘡百孔........
我走上橋的一刻.........搖搖晃晃...........心裡都有點點淆底.........=.=".......

但另一方面..........泳棚的景色蠻吸引的...........
都算係港島區一個攝影的好地方...........
看看海........看看日落........差一下電..........明天又要工作了...........>.<"..........


溫馨小提示:
泳棚真係好大浪..........周圍都好濕好跣..........
鞋子要有防跣底..........不然要有八月十五開花的心理準備........

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!