2012年5月12日星期六

西藏恐慌

出發前的個多月...........
適逢係三‧一四事件西藏騷亂的週年紀念.........
每隔數天.........就傳出藏族僧尼及民眾自焚的消息.........
藏人為了抗議中國政府對政治, 宗教及言論自由的高度打壓.........
採取激烈的方式抗議........希望引起國際社會的關注.......燃起藏人獨立的抗議事件............
對於藏獨抗爭..........我沒有意見.........
但我始終覺得如斯激烈的抗爭..........做成流血衝突.........或多或少會傷及無辜的平民.........

基於西藏的安全問題..........
我們曾經猶疑.......應否按照原先的計劃如期去西藏旅遊..........
突然............西藏好像變得如戰地般危險!
如果萬一遇上騷亂............遇上自焚............點算呢?
雖然我有買旅遊保險...........但我完全唔想有claim 保險的需要...........>.<"........

同時.........每年都有3月14日...........
每年都有三‧一四事件西藏騷亂的週年紀念.........
今年怕危險唔去..........下年依個時候............亦唔排除有騷亂..........
今年唔去西藏........下年仍有機會嗎?
我仍然係o個句................是福不是禍........是禍躲不過.........
所以...........最後...........當然係如期去西藏la!
我一定一定會平安回來的!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!