2012年6月4日星期一

杯靈雙渡‧荒‧涼

昨晚好夜先返屋企..........執埋背包...........
凌晨3時多才睡覺............但今朝7時就起了床.........
我好驚自己訓過龍..........會miss 左今日的活動..........
因為今日的節目係我一直夢寐以求的---杯靈雙渡..........

"杯"指的係杯渡山..........亦稱青山..........位於屯門西部..........高583m.........
相傳杯渡禪師渡江後曾居於山中的岩洞.........因而得名.........
"靈"指的係靈渡山..........亦稱圓頭山.........位於天水圍附近.........高375m..........
由青山至圓頭山的路線........就合稱為"杯靈雙渡"............
Picture

今日天氣蠻好lei..........有少少凍..........
藍藍的天空下...........太陽高高掛..........
大家在屯門碼頭集合後............就出發了..........
不停的向上走..........由0m上到去除583m........
對我依顃平日唔多做運動的人黎講............都幾吃力lei...........>.<".......
Picture
依個係青山數碼廣播發射站...............
Picture

再向前走.........
Picture
會走到一個地方............地上放著幾個大大的錏鈴...........
山上有錏鈴...........奇奇怪怪的............邊個拎上去ga!?
但又幾壯觀......d錏鈴都有番咁上下斤兩ga........
Picture

"杯靈雙渡"跟香港其他綠草好茵的山不同.........整條路線都是荒漠景致..........
因為沙質土壤受到嚴重的沖刷..........林木都難以生長..........
沿途都係寸草不生, 浮沙碎石山路...........跣到阿媽都唔認得...........
一唔小心就屁股開花了............=.="........
Picture

一直向前行..........右邊的是屯門市中心...........
即使走過多少個山頭...........我看到的景致都沒有多大分別.........
我行左好耐好耐............但仍然走不出屯門..............=.="............
Picture
左邊的是青山腹地...........是一片面積廣闊........丘陵起伏........迷宮似的荒蕪地區..........
沿途山脊因受風化而出現塌方..........處處碎石浮沙..........滿目瘡痍.......
遠遠望去............都感受到那種荒涼..........>.<"...........
Picture

向前走了好一段..........就到了良田坳...........
良田坳係依段路線唯一一個退出點.......過了後...........要退出都要走畢全程..........
過了良田坳.........之後的路段上落差比前大得多........
對於我依類腳短的人.........又係一個考驗........人家行1步..........我就要行2步..........
每一級都比我的小腿還要高..........行得我死死下...........=.=".........
依個時候.........不禁又想埋怨一下媽媽...........
如果媽媽生我的時候.........把我雙腿生得長點點.............多好呢...........
Picture

依個係整條杯靈雙渡中的險位---一線脊..........
因為嚴重的風化沖蝕&塌方........形成了依段窄得要命的小路..........
這段險道只有幾步長........雖然左右兩邊都不是懸崖..........但都係幾十米高的沖溝......
小路咁窄..........只有2個手掌位那麼寬..........又充滿著大大小小的烈痕.......
如果小路突然支持不住........整條崩潰........那麼我就慘了........唔死都一身潺la..........
我上有高堂.........下有小猫...........我真的沒有勇氣跨過去lei..........繞路走吧.........
Picture

最遠那圓頂的山..........就是我今日的目的地---圓頭山.......
前路仲有唔知幾多個起伏的山丘...........努力吧maymay!!!!!
gogogo! 向著目標進發!!!!
Picture
好唔容易........終於到了最後一座山---圓頭山.........
haha.......在山上看著美麗的日落..........
Picture
依個地方........給人一種很淒涼的感覺.........
太陽下山了..........感覺更強烈.........
PicturePicture

日落雖然好靚.........但此地不宜久留..........
要在天黑前下山.........下山的路都相當難行............
超斜超跣...........雖然路旁設置了鐵索.........方便遊人落山..........
可惜那條鐵索日久失修..........左搖右擺.........一副唔多可靠的樣子...........=.="...........
wow...........見到依個燈塔.........太好了...........最難行的路段都走完了..........
之後走進密林..........再接返石屎路.........終於見到今天的終極終點---靈渡寺..........
一個完美的終結...........
Picture

杯靈雙渡行過了........算係了結左一件小小的心事.........
其實不停上上落落.........都蠻辛苦的..........不過玩得好開心...........
haha..........短時間內............我都唔會再來的了.........^3^........
最後...........多謝搞手organize 依個一日遊..........更多謝大家對小妹沿途的照顧...........

P.S. 特別嗚謝.........部份照片由bosco提供........

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!