2013年6月8日星期六

我不是賣笑的

&%$*&^%$@$#%^&&***^%$%#$%#$%@#$!!!!!!!!

今天.........我真的氣死了!
一上班...........
看見桌子上那張寫滿密密麻麻字體的便條...........
心裡已不怎麼高興............
接著收到追魂call 電話............
又要威又要要帶頭盔............
總是叫我去做一些無意思又無聊的工作...........
說到底..........還不是怕要咩穫...........
%^$%£%^%^%%£$%£^$$%!

我入行時間只有短短4年..........
稱不上有很多經驗..............
但我作為一個護士..............
有自己的clinical assessment..........亦有自己的judgement...........
不論病人身份的高低........我都會平等對待..............
我絕對唔會因為身份的高低............而滿佈笑容的去奉承...........
我亦不會因為身份的高低............treatment 而有所改變...............
有些人要阿諛奉承................我唔會阻止..........
但唔該不要逼我咁做..........我唔受這一套的!!!!!

成日話我地無笑容.............
坐在office 唔明人間疾苦............
你試下拎住包包在密封後樓梯行20層樓梯..........
又或者拎住包包烈日當空無遮無掩下走上山..........
睇下你仲笑唔笑得出............
我會掛著笑容的去家訪.........
不要誤會.............絕對不是因為你的無聊要求..........
只是我覺得...........這樣病人會放鬆d.........我是以病人為出發點的........

我不是賣笑的...........!!!!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!