2013年8月7日星期三

老人院‧奇聞

由於人口老化的關係...........
我每天的工作離不開老人.........
其中一項主要工作............就是到老人院去進行各項護理............

今日我又如常的到老人院去........幫個婆婆洗傷口...........
婆婆80多歲.........中風後.......身體不能自主活動.........要完全依靠別人照顧.........
她的嘴巴乾得快要裂開...........口裡有一陣陣的臭奶味..........
不斷煲痰..........痰聲似起彼落.........滿滿的都是痰............
血液含氧量只有80%多........(正常是95-100%)........
樣子不太對勁似的..........

老人院姑娘話佢地有每日定時幫阿婆洗口抹鼻..........
最出奇係個鼻竟然有一團半隻食指咁長的鼻屎.............
佢地話正常人一天都有咁多.............
奇聞!
日日咁大舊........咁唔該佢地由自己個鼻........撩舊咁大的鼻屎出來讓我見識下.........

老人院姑娘話佢地覺得阿婆唔適合sit out.......
最出奇係佢地解釋唔到點唔適合.........
奇聞!
沒有原因的不適合.........就可以咩都唔做.........依份工都好好做wor.........

老人院姑娘話佢地有定時抽痰.........
最出奇係無人識用部抽痰機...........
最後係我頂佢地唔順自己抽的........
奇聞!
無人識用部機但竟然抽到痰..........難道佢地用飲管幫阿婆吸d痰出黎!?

這件事只是冰山一角...........
由入行開始.........
老實說..........對老人院的印象...........真的麻麻.........
我唔否認有部份老人院質素是比較好的.........
可惜..........害群之馬亦不少...........
依我的觀察..........除了少部份老人院有RN/EN外...........
大部份老人院的所謂姑娘..........
不是考了牌的保健員...........
就是沒有任何牌照操半咸淡廣東話的婦女.......
她們大都對老人家粗粗魯魯..........甩甩漏漏發夢發呆.........偷懶求其走精面.............
恕我孤寡陋聞...........她們的行為真係聞所未聞.........
如果她們的目的........是希望送婆婆一程.........那麼離目標不遠了.......

有時對著她們...........
xyzxyzxyzxyzxyzxyzxyz...........
我真的很憤怒...........又感到很疲累..........
每天護士逗留在老人院的時間不多..........根本無可能睇晒d老人家.........
但有好多野..........我可以唔理...........但又睇唔過眼..............
每日都發現大大小小的問題..........唔鬧又唔做............
我不是全職老人院駐院姑娘ah........=.="........

是她們的質數太低? 還是我們的要求過高?

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!