2011年2月20日星期日

渣打馬拉松 2011 之挑戰半馬

今日係一年一度的渣打馬拉松的大日子.......
今年有超過65,000人參賽......又破左歷年的參賽人數紀錄~~~
其實每年主辨機構都會逐少逐少咁增加名額.....
所以每年都可以突破上年的紀錄.....=.="....

今日7點起身.....第一時間睇下凍唔凍......
天ah.....13度.....天陰有雨.......
再睇睇電視.......o......清晨5點起跑的參賽者....就無著外套.......
yeah.....我終於決定到著咩衫出賽la~~~ ^v^~~~~
Picture

食左一個麥當當早餐.....就去半馬的起點---尖沙咀la....
不論係MTR station or 尖沙咀街頭.....都佈滿著參賽的健兒......真係難得一見的畫面........
更難得一見的係.......大家都不約而同的.....係尖沙咀街頭伸展做熱身lei~~~
haha.....平日如果咁做......一定會招人白眼, 遭人指指點點lei.....=.=".....
今次3個人一齊跑~~~
Picture
Picture

上年我參加過10km.......
今次係第一次參加半馬.......21km.......我能夠完成ma???
好.....送死前影張垂死掙扎照!
Picture

半馬的路線全長21km.......
尖沙咀彌敦道--> 西九龍公路--> 美乎折返--> 西九龍公路--> 西隧--> 干諾道西天橋-->  夏慤道--> 灣仔--> 維多利亞公園
Picture

係尖沙咀彌敦道起步.......wow.....好多人.....氣氛好熱烈........
預備起步la.....好緊張lei~~~
Picture

不停的向前跑.......雖然跑到身體好熱.....不停流汗......
但當跑至較開揚的地方......一陣陣的寒風吹來......
天ah......好凍ah.......四肢都凍到有點兒麻目.......鼻水長流......
xyz......有d大叔仲要亂放飛劍......搞到我要左閃右避.....免得被流彈射中......*O*.....

每隔幾公里......會有一個水站......
唔口渴都要補充一下水份.......d水真係好清涼.......*O*.......
拎左一舊濕水海棉抹一抹面......天ah......凍到阿媽都唔認得........*O*......

我終於跑到西隧口la.......
實在太開心la......終點在望.........^3^~~~~
一入隧道.......就見到接二連三有人不適........
我一直都keep 住跑....但始終都係死係.....西隧出口o個段超級無敵大暗........*O*.....
我feel 到隻腳想抽筋......唯有放慢腳步......真係賣老抽就大穫lu......
Picture

過左西隧.......只剩下最後的5公里之際......
最唔想發生的事出現了......我的左邊膝蓋開始痛.......
天ah.....已經捱過左15km........剩下最後的5km.......要退出ma?
依個念頭係我腦海閃一閃......當然......係繼續跑下去la.....
幸好.......我早有準備.......自備止痛藥.......
其實食左.....個effect 都唔係好大.....我仍然係覺得痛.......

渣打馬拉松都算係一個大型的體育盛事......
沿途都有好多遊客駐足觀看.....亦有好多人影相......
最誇張係有人竟然用"打雀"的鏡頭影相.......需要嗎? ......*O*......
我明白動物園的動物的感受la.....=.=".......

最後的5km.......xyz........真的好痛..........
終於衝過終點la.....半跑半走的完成........mission completed!
Picture
Picture

終於完成......21km.......真係唔係講笑........
我又唔係覺得好疲累.....但我隻左腳就痛得要死......T^T......
但開心的.....I am still alive!!!
Picture

好鐘意依句slogan......Join the race, Share the spirit......
慶幸自己有機會參與其中......有機會join the race, share the spirit!Picture

好開心.....終於完成la......
當初報名的時候.......掙扎左好一段時間.......報10k or 半馬?
上年玩過10km.....不如今年挑戰一下自己......所以就報左半馬la.....
可惜......因各種原因.....今次我都無咩期望......
1. 毅行者之後......腳傷一直都沒有改善.......唔做劇烈運動就無事........但一做就大穫.......
2. 今年天氣好凍.....我又懶於訓練........只練過1,2 次就因腳痛放棄lu.....
3. 比賽前大病一場......臨比賽前的3日....我仲發緊燒.......*O*......
今次的目標.....亦只係.....唔要上巴士.....我要跑去終點!!!!
能夠完成.......開心的.......又完成一個心願la~~~~

如果.....我隻腳唔再痛......下年渣打馬拉松......我會再挑戰的!!!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!