2011年2月14日星期一

醃蘿蔔

早幾天.....見有同事整左醃蘿蔔.......
wow.....令人懷念的味道lei......^3^.......
小時候......屋企附近有間小士多.......有一串串的醃蘿蔔賣ga.....
每次路過依間士多......$1.5 一串......媽媽都會買一串俾我的.....
後來.....士多倒閉......就無再食過醃蘿蔔lu.......T^T......

今日........再次食醃蘿蔔........
o個種似曾相識的酸甜味道......勾起左.....好多童年的回憶.......
請教了同事醃蘿蔔的做法....再上網搵下recipe...........我又試下做先.....
好野一定要同大家分享......

材料:
1. 白蘿蔔 x1 --> 要嫩d, 唔好有根.....
2. 白醋 x1 --> 我用白醋......有d人用米醋.....
3. 糖 x 適量
4. 鹽 x 2茶匙
5. 玻璃瓶 x1
Picture

依家講下做法.....
1. 蘿蔔去皮切粒......
2. 加2茶匙鹽拌勻醃30 分鍾.......
3. 用冷開水過淨白蘿蔔中的咸味.......
4. 將蘿蔔多出來的水份倒去......然後用毛巾印一印d蘿蔔.....
5. 將白醋 + 糖拌勻調味......
6. 將白醋 + 蘿蔔倒進玻璃瓶......白醋要完全蓋過蘿蔔ya!!!
7. 放入雪櫃

過幾個鐘.....就食得ga la~
好開心.....我成功整到ya~~~~
味道好正常.......酸酸甜甜好開胃.......超好味lei.......^v^.......
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!