2011年2月16日星期三

天寒地凍當夜更

又過了一個 night shift.....
依個night shift 其實係ok 的......唔太忙......
平安的渡過左一個晚上......真的太好了......

凌晨3時.......如常的走到patient 床邊......
天氣咁凍......我恨不得拎d 被將自己捲成雞扎咁......
xyz.....d 阿婆竟然young 被.......=.="......
我又走埋去幫佢地蓋被.......唔小心整醒左個阿婆.......
阿婆...."姑娘....唔該你ah......阿婆怕凍ah......."
我...."唔駛客氣......好la.......未天光ah.......乖乖地繼續訓 la......"
阿婆...."姑娘....你著咁少衫.....唔凍ah?"
我...."梗係凍la.....我凍到起晒雞皮ga.....可以著的衫.....我已經著晒la...."
阿婆...."你褸住張被就無咁凍...."
我...."好la......唔講la.......乖乖地訓覺la......."

依幾日天氣都好凍.......再加上外面橫風橫雨......份外覺得寒冷.......
醫院有中央恆溫......suppose 應該無咁凍........
但一到晚上......平日走來走去的病人都睡著了......人氣少了......就覺得特別的凍.......
身上o個套薄得不能再薄的制服......短短的袖口超寬......寒風可以由四面八方攝入黎......
即使加上o個件色彩鮮艷的風褸......都係凍得滕滕震....... >.<.....
依刻......真的有點兒懷念以前的舊制服......至少係長袖ma......
如果....我好似阿婆咁講.....真係係病房褸住張被......咁咪成個大俠咁的樣.....
夜晚行堆去d 阿婆身邊.......唔嚇親佢地就奇la......=.="......

病的時候.....總係覺得特別的凍.......
只有2個選擇.....鼻水長流 or 鼻塞塞到無朋友..........
我個鼻擦到損左......好鬼痛......真的好想喊......
不過.....成晚都無發燒.....已經係不幸中之大幸......^v^~~~

好不容易.....終於捱過了一個寒冷的晚上.......
放工了.....一踏出醫院的門口......
wow......寒風帶著冷冰冰的雨粉.....毫不留情的打了我幾巴掌..........
唉......好大霧.....周圍都灰灰暗暗......濛瀧一片的......
天文台又話會回暖? !!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!