2011年2月11日星期五

白衣天使

姑娘, 你地真係一個天使....
過年之後........返工都係忙忙的.......
winter surge......medical ward 爆左......
我工作的病房要收medical overflow lu.....病人多且ill.......不停的收case.....xyz....

返工的8個鐘.........數不盡的工作.......忙忙的......不停走來走去.......
隻腳行得多又急.....摩打腳的走了好幾個鐘........又痛痛的.....>.<"......
當d patient 不停 Q15 mins 要飲水要bedpan 要較床之際.......
我連spare 1 min 去個廁所的時間都花不起......
水無得飲.......廁所無得去......無得坐.......係好平常的事.....
強逼自己 on fluid restriction.....真係有苦自己知.......
或許.......依個就係我出黎做野之後成日病的原因了......*O*....

一等再等......忙碌中渡過左好幾個鐘......終於到食飯時間了.....
洗完手預備去canteen 之際......
一而再.....再而三的被人攔途截劫......一個接著一個的relative 不停問野......*O*....
天ah.....我真的好肚餓ah......T^T......
好不容易答完.....omg......食飯時間又少了......sigh......

今日有一個病人relative 同我講......"姑娘, 你地真係一個天使...."
我明白.....依句係一句讚美的說話......
但是.......我......絕對唔係一個天使......
天使係天堂吸收日月精華.......唔需要食飯, 飲水, 休息, 上廁所......
但我係有血有肉的凡人........我需要食飯.....我需要飲水......我需要休息.....我需要上廁所......
白衣天使? ......我真的唔想咁快上天堂.....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!