2011年2月11日星期五

海棉寶寶牛一咀咒之送我直入殮房

今日係2 月11日.......一個令我難忘的日子..........
我地依行.......有好多禁忌.......牛一返工係其中一個大忌......
牛一返工.....註定o個日會黑過墨斗.......陀衰家.......成個ward 都會好黑.....
所以.....正常人......生日一定唔會返工......request 放假......
機緣巧合下.....俾我地知道左211 係海棉寶寶的大壽......但佢竟然選擇返工......=.=....
尋晚.....我已經有少少擔心.....唔知今日會發生咩事......海棉寶寶今日係IC.......

一返工......睇到各同事個頭亂七八糟......知道今日一定好忙......
原來打從踏入2月11日凌晨開始......接二連三的case deteriorate.....又要入ICU.....
仲有DNR patient sudden arrest.....總之d patient 就係ill.......
我接完更的第一個任務.......就係打包 (即係把屍體整理好放入屍袋).......
之後就有勞斯萊斯(運送屍體去mortuary 的手推車)來運走屍體......
當運走屍體的時候.....我地通常都會拉晒d門廉.....唔想嚇親其他patient.....
總之......現場的同事無可能唔知運走屍體......

當我以為一切都順利之際.....原來我的惡夢先正式開始......
海棉寶寶...."喂, ah may, 2號出左屍la? '
我...."出左la.....頭先拉晒廉......你睇唔到咩?"
海棉寶寶...."哦.......咁就得la...." (佢咩都唔理....梗係唔知......=.=")

隔左一陣.......海棉寶寶....神色慌張咁走埋黎我度.....
海棉寶寶...."ah may, 大穫la.....頭先個2號出左事ah....."
我...."出左咩事?"
海棉寶寶...."個patient 出屍係用係UY ID...."
                "依家mortury 打黎話出屍一定要對patient 自己個 ID....."
                "A更邊個交俾你ga? 你有無份對ga?" (好明顯佢想推個波俾我.....)
我...."o下? 但出屍o個陣佢都係得個UY ID......我地無對錯ga wor......"
海棉寶寶...."佢屋企人o岩o岩落去admission office 對左patient ID...."
                "依家mortuary 話要對新手扼ah....."
我...."o下? 咁奇怪?"
海棉寶寶...."唔好理la.......快d 搞番掂佢la...."
我...."我會去settle....但我要知.....頭先mortuary 點同你講ah?要我落mortuary ah?"
海棉寶寶...."er.....係la 係la.....你快d 落去mortuary 搞番掂佢la...."
我...."咁我係咪要print 張death form 再落去開櫃桶嘟新o個隻手扼?"
海棉寶寶...."'係la.....快d 落去mortuary la....." (佢不停逼我去mortuary.....=.=")
我...."但death form 已經print 左一次.....再print 咁奇怪?"
海棉寶寶...."趁無咩人知......你落左去再算la...."
我...."咁奇怪? 真係就咁落mortuary? um......我都係問一問senior 先......"

我心裡實在有太多太多的疑問.......
之後....我無理海棉寶寶.......就一枝箭咁衝左去ah da 度.....
再將成件事講左一次......而海棉寶寶就瑟縮一角.....一副好驚青咁ge 樣.....
原來唔駛落 mortuary.......我地亦無錯......ah da好快就幫我settle 左.........
當我聽到ah da 話唔駛落mortuary 之際......我真係眼泛淚光......
我差d就被海棉寶寶點左.....差d就自己一條友落去mortuary 開櫃桶......*O*.....
好彩我無盲目咁聽信IC 的指示.....好彩有reliable 的ah da 返工......
好彩問一問ah da.......太多的好彩.....令我避過直落mortuary 的一劫.....

我又以為一切settle 之際......海棉寶寶又走埋黎......
海棉寶寶...."喂, ah may, 頭先2號隻patient ID 手扼send 左上黎......"
                "唔知駛唔駛send 番落去.....聽日我地可能要去一去mortuary...."
我...."哦...."
海棉寶寶....."你放心....我已經幫你搞掂....一切包係我身上....."
                 "循例上......我都話左聲俾老細聽....."
我...."哦....唔該晒海棉寶寶...."

隔左一陣.....老細走左出黎......
老細...."頭先海棉寶寶6點半先同我講依件事.....我問番文員....明明隻手扼5點半已經出現左...."
          "海棉寶寶又唔早d講......放心la....阿根....搞掂左la....."
我...."唔該晒經理...."
老細...."海棉寶寶話ah may 好驚.....我先出手ja....."
依刻....我真係好憤怒.....明明就係海棉寶寶好驚.....又賴落我度.....
今次我有人證ah da.....我地2個人4隻眼都睇住佢震晒雞的樣.....
佢唔識又唔問人......只識不停叫我落mortuary.....
我明白....佢心裡可能真係好想我直落mortuary.....但都唔係咁ah ma.....!!!
仲要明明海棉寶寶諗左好耐唔識搞.....自己頭痕左成粒鐘先搵經理解決.......
最後係ah da + 老細settle.....但海棉寶寶又係度邀工......!!!
真係頂佢唔順....!!!!

除左送我入mortuary 事件......今日仲有好多精華.....
精華1
海棉寶寶不停話自己忙著搞ICU case....但我完全見唔到佢有出現過......
當大家忙緊......發揮緊team work 精神的時候......海棉寶寶走左入去pantry 食野....*O*.....

精華2
海棉寶寶送個patient 去做個colonoscopy.....
佢竟然無打ampicillin on call to colonoscopy.....
而事後只擔心有無人知係佢無打.....害同事被人鬧.....*O*.....

精華3
依幾日咁忙......當我地忙到廁所都無得去的同時......
海棉寶寶竟然可以一而再.......再而三的閃入pantry 食野.....
仲要食得太多.......搞到食滯左.....食唔落飯.....*O*.....

精華4
night 更同事一返工.....問海棉寶寶係咪今日生日.....
海棉寶寶支吾以對.......竟然話唔記得自己幾時生日......
驚死我地話佢陀衰家.....*O*.....

真係多謝晒海棉寶寶的牛一咀咒......佢的生日---211 真係令我好難忘......
同時......多謝海棉寶寶......令我知道.....我的同事真的很好........^v^.....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!