2011年5月18日星期三

海棉寶寶之時間大盜

海棉寶寶又一巨獻!

海棉寶寶......沉寂了一段時間.......
今日係我放完大假後........第一日返工......又見證左一次海棉寶寶發功了......

今天....如常的一個P shift......
我們的IC 龍蝦媽媽為左我地.......補鐘走了......
病房裡只剩下4個姑娘--- 我, 同事A, 同事P, 大家熟悉的海棉寶寶......
龍蝦媽媽走了.....全場最大的......當然就係經常炫耀有18年經驗的海棉寶寶......*O*.....
到了晚上的8時50分.......眾人都搞掂手頭上的工作.....
係nursing station 坐著......等待Night 更的同事返黎交更.....然後就可以放工了......

通常一個病房的病人會被劃分為4 team......每team 有一個team nurse.....
1-15號床係team 1.....18-27號床係team 2.....如似類推......
病房的規矩.....通常係順序交更......team 1先.....team 4最後.....
除非你有一d urgent 野要做......其他同事會讓你交先.....否則都係順序交更......

有當大家都在放空發呆等交更之際.....一個人打破了沉默......
海棉寶寶...."我聽日O.....我想交更先......"(奸笑地說.....)
我...."你聽日O....我地A wor.....應該讓我地交先la......."
同事P...."咪係......聽日我AN wor......"
海棉寶寶...."我要趕返屋企睇電視....一個星期先睇得四個鐘ja....."
同事A...."海棉寶寶.....你上網睇la...." (同事A都按捺不住......haha~)
海棉寶寶...."咁好la 好la......讓你地先la......"

隔左一陣.....9時正.......night 更同事未番......
心急如焚的海棉寶寶已經極速打左俾 night 更同事......佢從未試過咁主動! =.=......

又隔左一陣.....9時20分.......night 更同事終於番黎......
海棉寶寶...."唔得......我趕時間.......都係要交先!"
就係這樣.....海棉寶寶打劫了team 1的同事P + team 2 的同事A.......
眾目睽睽之下........強搶!!!!!!


有幾點令人真的很費解......
第一......我唔明白返屋企睇電視有幾咁urgent......
我唔認為依個係一個要讓佢交更先的excuse.....
第二.......海棉寶寶由始至終都無得到我地的同意......就擅自搶先交更......
完全無尊重過人.......係一種盜竊的行為........=.=".....
第三........我一向都係聽見人多蝦人少........
人少蝦人多.........都係第一次聽.......*O*.......


因為海棉寶寶依d 強搶的行為.....
有同事提議......下次佢再意圖打劫的時候......
要答....."唔得ah.....我真係十萬火急.....我要趕住返屋企大便.....陌生廁所去唔到ga......"
haha......真係好急~~~~ XD~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!