2011年5月2日星期一

Day 0 高空三萬呎的15小時

晚上的8時正登機後........
我的德國童話之旅正式開始了..........
直飛德國的機票好貴.......最便宜的都要~HKD10000.......
我真的唔捨得ya........所以我地今次選擇了比較便宜的Air China......
雖然要轉一次機.......但價錢足足平了一大截.........~HKD7800........
先由HKG 飛去北京......再轉機飛去德國法蘭克福.....
等了一會.......就派飛機餐了........
味道可以接受的........飛機餐.........不能要求太多........
Picture

短途機沒有甚麼娛樂.........
但食下野........吹下水........晚上12時就到了北京.........
依個係北京首都國際機場.........
嘩! 好大! 好新! 好靚! 好先進! 不愧為首都機場!
回郷卡係時侯出場了.......好彩最後關頭.......想起自己漏帶ja......
如果我真係無帶回郷卡........我真係唔知點算la.........>.<".........
Picture
時候不早........機場的店上早就關門了........周圍寂靜一片.......
依個係其中一間店子的貨品........
好精美的一個清朝格格公仔........
Picture
依個係耍大戲的粵劇公仔ma........都好精美lei........
但.......價錢仲靚lei......我都是買不起的了........>.<".......... 
Picture

我地要向著 gate E30 前進.........
xyz........又係一個遙遠的gate.......
那些甚麼輸送帶都沒有開動......我要慢慢行過去.........=.="......
中間有一個小時讓乘客行去轉機的閘口.......所以要等多一會先可以登機.........
依度係標明有free wifi.....但我整左好多次都connect 不上........>.<"........
最大的問題係.......依度好似無開冷氣咁.........
係一個密封的環境下........沒有冷氣.......真的焗得要命.........*O*........
Picture

凌晨1時多.......又再次登機了.........
電視又係超無聊的......根本無法令人提起興趣去看.......
上左機一陣.......好快又食第二餐.........太飽.......食唔晒........
食飽飽......我要去見周公子la.........
Picture
機上的座位.......對於我地依d矮小的HK女仔.......其實一點都不擠迫.......
但因為機上的乖客不停行黎行去........無睇錯......d人真係無停過!
連我依個經濟客位睡覺達人........今次都要認輸.........
睡得好差........不停醒.........明明就係好累.......但就係睡不到........=.="........
好快又係派早餐的時間........xyz.......意味著......飛機快要landing 了........
Picture

飛了15hr 50mins........終於到了我的目的地--- Frankfurt 德國法蘭完福!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!