2011年5月30日星期一

益力多西米慕斯蛋糕

今日......難得的一個dayoff......
因為下午有d事要做........所以唔可以出去玩......
留係屋企等待的時候又百無聊賴.......
又想整下野食.......搵到依個recipe.......益力多!!!! I am loving it!

材料:
檸檬汁 x 2湯匙 
魚膠粉 x 2湯匙 
淡忌廉 x 200ml
糖 x 80g (可自己調節) 
益力多 x 3支 (1支=100ml)
細西米 x 40g 
海綿蛋糕 x 1片 
Picture

Steps:
1. 用中火將西米煲熟......再用冷開水沖一沖........
2. 將檸檬汁& 魚膠粉攪勻.......用微波爐叮至完全溶解.......
3. 將淡忌廉& 糖混合.......再打至企身.........
4. 將益力多倒入已打至企身的淡忌廉.........再攪勻.......
5. 將熟西米倒入再攪勻.......再攪勻.......
6. 加入魚膠水.....快速搞拌.......
7. 將海綿蛋糕放入模內.......再將慕斯溶液倒入模內......
8. 放入雪櫃.........雪凍~3小時就完成......

西米煙煙靭靭.......濃郁的益力多味......甜味o岩o岩好......^v^.......
Picture

賣相唔係好靚.......但味道好好ah~~~
連平日好少讚我的細佬.......都話好食ya~~~
好開心好開心好開心好開心~
Picture

我一向都好鐘意飲益力多......依個簡直係my favourite ya~
不過益力多都好高calories ga......食得太多好易肥........
所以我只可以淺嘗.........益晒我細佬.......!!!
不過見到佢食晒.......仲要食得咁滋味.......我其實好開心ya~~~~
有人欣賞.......真係會有大d的原動力去整野食ga~~~~
睇黎離我脫離地獄廚魔行列的日子不遠了~~~ hohoho~~~^3^~~~~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!