2011年5月1日星期日

出發......德國go go go!

今日終於出發.......
一早起床後.......我繼續為book酒店而在努力.......作最後的衝刺.......
好不容易.......到了下午終於把酒店book 好.........
我仲要繼續跟時間競賽......想抖一下都唔得.........=.="......
要出外買東西& 還書........回來要開turbo 執行李.........
怱怱忙忙的梳洗後.......下午5時.......夠鐘去機場了........

去到巴士站.......等了一會往機場的巴士到了......
正當我坐好.........幻想一切順利之際.........
突然.........發現............我無帶回鄉卡ah........*O*........
果然.......黑氣沒有離開我.......不幸又一次降臨了.......
幸好......在巴士上高速公路前發現了.......不然我真的要哭了.....T.T.......
我要特別多謝.......我那超有義氣的細佬打的速遞回鄉卡俾我.....萬分感激!

最後......在細佬的幫助下.......我趕及在下午6時就抵達機場.......
寄左行李後.......再去尋找遙遠的gate 502.........
晚上8時正......上機了........
byebye HKG.......16天後再見了~~~
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!