2011年6月29日星期三

海棉寶寶之人肉起重機

護士.....其實都係一份體力勞動的工作.....
每朝一返工.....就係全體病人換片Sit out巡禮.......
姑娘會穿著一件紫色袍......帶晒手套+口罩去換片.....
幫病人換完尿片.....我地就會扶佢地落床坐落椅子sit out ........
好多阿婆都有番咁上下斤兩.......扶佢地落床都係一件幾累人的事......同人肉起重機無異....
依排唔知做咩野....病房的冷氣比之前弱左....完成全體病人換片落床巡禮.....都會流晒汗.....

Sit out = Sit out of bed......
通常2-3個人扶一個病人落床.....
病人自身的活動能力愈低, 身上的天地線+喉管愈多.....需要的姑娘人手愈多......
當然亦會base on 病人當時情況來決定......
Picture
老實講.......patient 仲重過我......
做人肉起重機.......點會唔辛苦.....?
所以........同事之間的協調好重要.......
如果其中一方唔用力....其實sit out 的過程....姑娘係好容易受傷的.....

海棉寶寶結束了佢的長night生活.....
今日我又同佢一齊返工.......真係巧合........=.="......
我地接完更後.....就一窩蜂的湧去換衫預備sit out......
依個時候.....我好肯定.....海棉寶寶仍然係我的身旁.....
我同ah da 如常的走左去第一格cubicle 換片la......
突然.....咦? 海棉寶寶呢? 佢又走左去邊?

我地sit out 到第二格cubicle.....神龍見首不見尾的海棉寶寶終於再次出現......
佢之前去左邊? 直至依家仍然係一個謎!
海棉竇寶在sit out 依方面好有"心德".......
sit out 的時候.......你通常會見佢朝2個方向走......
1. 海棉竇寶會好熱心去扶o個d自己活動自如的病人落床....
    即係上圖的第1類病人......依類病人根本就唔需要人扶......
    司馬昭之心路人皆見......海棉竇寶完全唔需要出力......
2. 海棉竇寶亦會好熱心的去扶o個d 軟弱無力又駁滿天地線的病人......
    即係上圖的第5類病人......好奇怪嗎? 佢竟然會肯做野.....太陽由西面升起嗎?
    放心.....太陽仍然係由東面升起......明確黎講.....其實佢唔係扶......
    當2-3個同事已經扶緊病人之際......海棉寶寶就會在旁望住我地落床.....
    無錯.....只係望住!!! 難道佢已經領悟到念力的真締?
    又或者......佢會係咁易拎住一條喉........條喉有幾重? 真係唔該晒.....
    海棉竇寶仍然係無出力......

海棉寶寶的奸狡行為......水平低得係人都會發現......已經到左一個人神共憤的地步......
每次sit out 的時候......都會聽到.....
"海棉寶寶......依度2個人搞得掂ga la.....你去落其他patient la....."
"海棉寶寶......你又出假力?"
"海棉寶寶......你有無出力ga?"

落完床.....我round 緊 case......
我...."嘩.....好熱好熱....."
海棉寶寶...."你好熱咩? "
我...."sit out 完.......唔熱就有鬼......"
海棉寶寶...."我真係一滴汗都無出wor....."
我...."依度咁熱......有出過力無可能唔出汗.........." (好明顯係暗串佢la......!!!)
海棉寶寶...."你發燒ah.......?"
我...."........." (xyz........*O*)
道高一呎......魔高一仗.......完全唔知佢係真傻or 假傻.....
佢完全唔當係一回事......面皮果然有幾呎厚......佢的道行真的好深厚!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!